czwartek, 10 października, 2024
Strona głównaAktualnościSzpalty Roku 2015 - znamy już zwycięzców

Szpalty Roku 2015 – znamy już zwycięzców

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketing Awards, znanego do tej pory jako Szpalty Roku. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketing. W jury konkursu zasiadają Jacek Wasilewski (przewodniczący jury) Paweł Sanowski, Primož Inkret, Aleksander Sala, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrkowski oraz Rościsław Szwedow.

Wśród projektów „Print” w kategorii „Magazyn dla pracowników” Złotą nagrodę otrzymały „Henkel Life”, „Głos VWP” i „Espresso”. W kategorii „Magazyn dla klientów B2C” z kolei nagrodzono magazyny „Airgate”, „Agros Magazyn”, „Wiem” i „SI. Magazyn wolnego czasu”. Wśród magazynów dla klientów B2B Złotą nagrodę zdobył magazyn „Genetyka + Prawo”.

W kategorii „Wydanie jednorazowe” Złotymi nagrodami nagrodzono Raport Roczny – „Sprawozdanie Roczne 2013” zgłoszony przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową, Raport CSR: „Jesteśmy, kiedy potrzeba. Raport Społecznej Odpowiedzialności Provident Polska za lata 2012-2013” oraz „Publikację o firmie” – „Warzelnia Smaku” Grupy Żywiec.

Wśród projektów „Digital” Złote nagrody zdobyły „Sportowy Poradnik Makro” oraz „One”, przyznano także dwa wyróżnienia cyklom video: „Alma Smart Menu” i „Cykl materiałów video na portalu Bankomania”.

Nagrodzono również stronę „90 lat Lasów Państwowych” zgłoszoną przez Lasy Państwowe. Przyznano także wyróżnienia dla infografiki „BNP Paribas – Kredyt gotówkowy” i video „Poznaj Provident”. Przyznana została też Złota nagroda dla publikacji „Raport Wpływu Grupy Żywiec za rok 2013”. W kategorii „Content Marketing Strategy” nagrodzono Benefit Systems, „PrzyPiwie.net” Grupy Żywiec oraz kampanie „Sportowy Poradnik Makro” i „Sprytny Albert”. (mb)

Pełna lista laureatów

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj