wtorek, 13 maja, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryTomasz Szurawski Chief Development Officerem w Lighthouse

Tomasz Szurawski Chief Development Officerem w Lighthouse

Na początku maja 2025 roku do zespołu Lighthouse dołączył Tomasz Szurawski. Objął on nowo utworzone stanowisko Chief Development Officera. Będzie wspierał rozwój biznesu firmy, kierując działaniami z zakresu sprzedaży i marketingu.

Jak przekazuje Lighthouse, utworzenie stanowiska Chief Development Officera to kolejny krok w rozwoju agencji. „Chcemy jeszcze skuteczniej łączyć strategiczne myślenie o sprzedaży, marketingu i rozwoju oferty z potrzebami naszych klientów oraz szybko zmieniającym się rynkiem” – przekazał Przemysław Mitraszewski, prezes zarządu Lighthouse.

Tomasz Szurawski to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów z obszarów sprzedaży, komunikacji oraz marketingu. Przed dołączeniem do Lighthouse był związany z organizacją biznesową Corporate Connections. Wcześniej przez dziesięć lat pracował w Grupie PTWP, gdzie obejmował m.in. stanowisko prezesa zarządu spółki zależnej Publikator, dyrektora ds. nowych projektów oraz szefa Targów 4 Design Days.

W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z takimi polskimi wydawnictwami i markami mediowymi jak Newsweek Polska, Forbes, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna” czy „Fakt”. Przez ponad dekadę związany był także z Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał m.in. za PR, CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną oraz marketing i sprzedaż B2B. Pełnił również funkcję dyrektora marketingu korporacyjnego w Gremi Media i dyrektora ds. projektów B2B w biurze reklamy spółki Infor Biznes. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj