poniedziałek, 12 maja, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataThe Ordinary ujawnia, o ile wzrosłyby ceny ich produktów, gdyby rekomendowali je...

The Ordinary ujawnia, o ile wzrosłyby ceny ich produktów, gdyby rekomendowali je celebryci

The Ordinary wystartowało z akcją marketingową, w której zwraca uwagę na cenę rekomendacji urodowych. Marka produktów do pielęgnacji skóry postanowiła pokazać konsumentom, o ile wzrosłyby ceny oferowanych kosmetyków, gdyby w ramach współprac polecali je celebryci. Ma to skłonić branżę do redefinicji dotychczas prowadzonych działań marketingowych – informuje cosmeticsbusiness.com.

Jak czytamy, w witrynie jednego z nowojorskich sklepów pojawił się stos banknotów z logo The Ordinary. Na szybie widnieje także naklejka z napisem: „To jest kwota, którą musielibyśmy dodać do cen naszych produktów, gdybyśmy zapłacili za rekomendację celebryty”.

We wpisach promujących akcję publikowanych w kanałach marki w mediach społecznościowych, The Ordinary podkreśla, że koszt współpracy z celebrytami to „sekretny składnik przemysłu kosmetycznego”. „Zwracamy uwagę na cenę sławy w pielęgnacji skóry. Czy zgadniesz, ile średnio płacą marki za poparcie gwiazd?” – pisze marka w poście na Instagramie.

Źródło: instagram.com/theordinary

W sklepie przygotowano także specjalne wystawy kosmetyków. Pod jednym z serów można przeczytać: „Cena bez rekomendacji celebryty – 9,90 USD. Z rekomendacją – 61 proc. więcej” – informuje źródło.

Jak dowiadujemy się, marce zależało na tym, aby „rzucić światło na rzeczywiste koszty marketingu”. Wiele marek płaci bowiem wysokie stawki za rekomendacje kosmetyków przez celebrytów, a konsumenci często nie zdają sobie sprawy, że koszt ten doliczany jest do cen produktów, które kupują. Firma zwraca uwagę, że rekomendacje celebrytów podnoszą ceny produktów o 30 proc. do nawet 100 proc.

Amy Bi, specjalistka ds. marki w The Ordinary, przekazała, że firma chce „rzucić wyzwanie branży, aby ponownie przemyślała wartość marketingu”. „Jesteśmy marką zbudowaną na nauce, a nie na sławie. Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak drogi może być ten »składnik«” – zwraca uwagę. I dodaje: „Jeśli twój produkt jest dobry, polecą Cię za darmo”. (kn)

Źródło: cosmeticsbusiness.com, The Ordinary takes swipe at celebrity beauty endorsements with ‘secret ingredient’ pop-up, Lynsey Barber, 28.04.2025/ Zdjęcie główne: instagram.com/theordinary

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj