W lutym 2025 roku Triple PR przekazało, że zajmie się całościową obsługą PR Posnanii, multifunkcyjnego centrum handlowego należącego do Apsys Polska. Właściciel obiektu jest operatorem branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji.
Od początku stycznia 2025 roku agencja jest odpowiedzialna za wsparcie działu marketingu i komunikacji Posnanii przez doradztwo strategiczne i całościową obsługę public relations. Triple PR zajmuje się opracowaniem i realizacją strategii PR oraz budowaniem i utrzymywaniem relacji z mediami, prowadzeniem biura prasowego, współpracą z lokalnymi instytucjami i organizacjami, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu CSR/ESG i na rzecz dostępności, a także komunikacją kryzysową.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadają Magdalena Dymek, Head of Business Department, oraz Marlena Hebda, PR Specialist. Nadzór strategiczny nad projektem sprawuje Agnieszka Malesza-Woźniak, Owner & Business Development Director.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)