24/7Communication rozbudowuje zespół Advisory & Products oraz wzmacnia kompetencje public affairs. Wraz z początkiem lutego 2025 roku do agencji dołączył Adrian Karkoszka, który objął stanowisko Senior Public Affairs Advisora.
Zespół Advisory & Products w 24/7Communication specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Wspiera klientów w zakresie komunikacji kryzysowej, komunikacji zmiany, public affairs, ESG, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, a także content i 24/7Studio. W ofercie Advisory & Products są również szkolenia medialne, symulacje kryzysowe czy szkolenia z prowadzenia dialogu społecznego lub komunikacji ze związkami zawodowymi.
Jak podkreśla Katarzyna Fabjaniak, Advisory Directorka i liderka obszaru doradztwa strategicznego dla klientów 24/7Communication, rozbudowa obszaru public affairs jest odpowiedzią na coraz to nowe wyzwania rynkowe i gospodarcze, z którymi mierzą się klienci agencji. „W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu decyzje polityczne mają coraz większy wpływ na ich biznes. Rozumiemy to, dlatego wspieramy ich w budowaniu skutecznego dialogu między biznesem a decydentami. Łączymy wiedzę o biznesie i celach naszych klientów ze skuteczną komunikacją, a także wspieramy ich na poziomie zmian legislacyjnych i rozmów z intersariuszami” – przekazała.
Adrian Karkoszka jako Senior Public Affairs Advisor odpowiada za doradztwo w zakresie public affairs, governmental relations i regulatory affairs. Do jego zadań należy też wsparcie rozwoju produktów z tego obszaru, w tym Intelligence, Policy Analysis, Regulatory Monitoring & Analysis, Due Diligence i Market Monitoring.
Karkoszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie public affairs. Przed dołączeniem do zespołu 24/7Communication prowadził własną agencję PA obsługującą klientów z Polski i z krajów Bliskiego Wschodu, w tym z Emiratu Abu Dhabi i Kataru. Reprezentował organizacje i przedsiębiorstwa przed organami administracji publicznej w Polsce, a także instytucjami europejskimi.
Przez ponad dziesięć lat Karkoszka pracował też dla międzynarodowych korporacji, zajmując się obszarami public affairs, regulatory oraz lobbingu. Prowadził działania dla najbardziej regulowanych podmiotów gospodarczych z branży tytoniowej i telekomunikacyjnej. Zajmował się budowaniem strategii lobbingowych, a także ich realizacją poprzez działania w ramach procesów konsultacyjnych, spotkania z interesariuszami, instytucjami i organizacjami. Realizował również projekty związane z kluczowymi zmianami w prawie, koordynując prace zespołów i realizując plany działań. Karkoszka jest prawnikiem, absolwentem programu MBA Akademii Leona Koźmińskiego. (kn)
Wszystko spoko, ale chyba pomyliliście zdjęcie. Pracowałam z Adrianem, to zdjęcie wygląda jak wygenerowane przez AI, a nie jak Adrian w realu.