Deichmann wystartował z kampanią promocyjną „Color Your Way”. Jak przekazuje marka, ideą przewodnią akcji jest zdanie: „każda historia zaczyna się od pierwszego kroku”. Promując dostępną w sklepach firmy kolekcję sneakersów Adidas, Deichmann chce inspirować do podążania własną drogą i spełniania marzeń. Jednocześnie marka pragnie także pokazać, że styl i pewność siebie idą w parze z wygodą. Ambasadorką kampanii została piosenkarka Natalia Szroeder.
Muzyczna charyzma polskiej wokalistki posłużyła marce jako inspiracja do opowiedzenia historii o marzeniach, odwadze i pierwszych krokach w drodze do ich spełnienia. Deichmann stara się bowiem połączyć świat mody i muzyki, tworząc opowieść, która wybrzmiewa nie tylko w spocie, lecz także w szeroko zakrojonych działaniach digitalowych i publikacjach na Instagramie Natalii Szroeder.
Źródło: instagram.com/natalia_szroeder
Kampania ruszyła z początkiem kwietnia 2025 roku. Akcja jest promowana w telewizji, digitalu oraz za pomocą współprac influencerskich i materiałów wizerunkowych, które znajdują się w salonach Deichmanna w całej Polsce.
Za strategię, koncepcję kreatywną i działania socialmediowe odpowiada Havas PLAY. Realizacją sesji zdjęciowej i produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tango Production. Autorką fotografii jest Zuza Krajewska, a za kamerą stanął Marcin Starzecki. (ao)