Gazeta Prawna przygotowała dodatek, w którym analizuje wizerunek stolicy. Władze Warszawy, podmioty branży turystycznej, organizatorzy spotkań biznesowych i autorytety naukowe uważają, że Warszawa ma szansę stać się „światową destynacją kongresową”. „Aby tak się stało, trzeba najpierw zbudować wizerunek stolicy jako atrakcyjnej lokalizacji dla spotkań biznesowych” – pisze Gazeta Prawna. Na pytanie, jak rozwinąć turystykę biznesową w Warszawie, odpowiada Irena Sokołowska, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce w wywiadzie „Tej branży nie powinno się lekceważyć”. Natomiast w artykule „Wspólnie wypromować stolicę” przeczytamy o porozumieniu między Warsaw Convention Bureau, jednostką Urzędu Miasta Warszawy, Warsaw Destination Alliance (hotelarze, linie lotnicze, organizatorzy) oraz Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce (reprezentacja gospodarcza całej branży). Współpraca ta ma pomóc w bardziej efektywny sposób promować Warszawę oraz zachęcać zagranicznych organizatorów do odbycia konferencji czy szkoleń w Polsce.