środa, 16 października, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaZbliża się konferencja IAB HowTo: „Retail 2024. Make Shopping a Sensation. Innowacyjna...

Zbliża się konferencja IAB HowTo: „Retail 2024. Make Shopping a Sensation. Innowacyjna komunikacja marki w procesie zakupowym”

Nadchodzi kolejne spotkanie z cyklu IAB HowTo. Konferencja „Retail 2024. Make Shopping a Sensation. Innowacyjna komunikacja marki w procesie zakupowym” odbędzie się już 26 września 2024 roku w Złotych Tarasach w Warszawie.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać nowoczesne technologie z obszaru komunikacji marketingowej do pogłębienia zaangażowania konsumenta w trakcie procesu zakupowego. Zdobędą oni także wiedzę na temat tego, w jaki sposób konsumenci poszukują marek, jak budować pozytywne skojarzenia z marką, by zatrzymać klienta na dłużej czy w jaki sposób efektywnie opracowywać strategie sprzedażowe zarówno online, jak i offline.

Wydarzenie skierowane jest do menadżerów, specjalistów ds. marketingu, właścicieli sklepów i platform ecommerce oraz marek FCMG oraz wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie.

Konferencja będzie obfitować w liczne prelekcje oraz wskazówki dotyczące m.in. wsparcia marketingowego w punktach sprzedaży. Ponadto wydarzenie pozwoli uczestnikom na poszerzenie wiedzy w zakresie zwiększenia efektywności działań w szeroko rozumianym content marketingu.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer GroupM, który poprowadzi konferencję, Maciej Gramas, Founder i CEO AdsHero i OmniHero, Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships Empik Group czy Michał Mel, Retail Industry Manager Google Poland.

Bilety można kupić na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj