Magdalena Staniszewska
Szefowa działu komunikacji konsumenckiej we Fleishman-Hillard od maja 2011 roku. Jako senior account manager odpowiada za koordynację działań.
W public relations pracuje od 2006 roku, kiedy rozpoczęła współpracę z firmą doradztwa komunikacyjnego Principle, w której zajmowała stanowisko account managera. Wcześniej związana była z branżą reklamową poprzez pracę w agencji reklamowej McCann Erickson Polska, w której zajmowała się realizacją kampanii dla klientów branży FMCG.
Przez 2 lata pracowała także w firmie Europ Assistance Polska, gdzie zajmowała się uzyskiwaniem zezwoleń na pracę i pobyt cudzoziemców w Polsce.
Jest absolwentką Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego; specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations w Instytucie Dziennikarstwa także na WDiNP UW; studiów podyplomowych Psychologia Zachowań Rynkowych na Wydziale Psychologii UW; Kursu Retoryki Praktycznej i Krytyki organizowanego przez Instytut Badań Literackich PAN.