niedziela, 8 czerwca, 2025

WYDARZENIA

Polska reklamuje się naiwnie

Magazyn Marketing&more zamieścił artykuł o roli działań lobbingowych w promocji kraju i kształtowaniu jego właściwego wizerunku. Autorki tekstu, Anna Hall i Agnieszka Zawadzka, doceniają zrealizowane ostatnio przez różne polskie instytucje i organizacje kampanie promocyjne i wizerunkowe...

Większe ITBC

Daniel Kordel objął stanowisko account managera w zespole nowych technologii w agencji ITBC Communication. Będzie odpowiedzialny za realizację kampanii PR-owskich m.in. dla takich firm, jak Asseco Business Solutions oraz ZETO w Poznaniu, a także za tworzenie...

Prezydent zaczyna myśleć o wizerunku

O planowanych zmianach w Pałacu Prezydenckim można przeczytać w Rzeczpospolitej. Przetasowania personalne wiążą się z potrzebą odświeżenia wizerunku prezydenta Kaczyńskiego, który myśli o kolejnej kadencji. „Prezydent chce być postrzegany jako skuteczny i charyzmatyczny przywódca, który dba...

Ambasadorzy marek: Wojciech Kucina i Julia Żugaj dla Garniera

Jednocześnie zostali oni twarzami nowej kampanii marki „Good hair day”...

„Tylko cisza i spokój”. Podlaskie promuje się jako miejsce do prawdziwego odpoczynku

W ramach kampanii powstała seria kreacji prezentujących walory przyrodnicze regionu oraz wartości takie jak gościnność czy kuchnia...

Triple PR prowadzi kampanię dla Ulli Popken

W ramach projektu realizowane są działania z zakresu relacji z mediami, reklamy w prasie kobiecej, komunikacji online oraz współpracy z ambasadorkami...

X chce podsuwać użytkownikom posty, które polubiły osoby o przeciwnych poglądach

Dostęp do sprawdzanego rozwiązania otrzymała wybrana grupa współtwórców Notatek społeczności...

Endorfina events ponownie obsługuje Maybelline New York Music Stories

Agencja odpowiada za całościową obsługę wydarzenia...

Decyzja KRRiT: TV Republika nie odpowie za materiały krytykujące WOŚP i Owsiaka

Miały one przyczynić się do stosowania gróźb wobec Owsiaka...

Volkswagen partnerem UEFA Women’s EURO 2025

Podobnie jak podczas poprzedniego turnieju tej rangi, marka dąży do...

Advalue rozwija obszary PR, kreacji i Client Service. Dołączyli nowi eksperci

Aneta Szerszeniewska, Paweł Stankiewicz i Aneta Lisicka objęli kluczowe stanowiska w działach...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Do 10 tys. zł miesięcznie, praca 20 godzin w tygodniu. Jak pracują twórcy internetowi?

Najnowszy raport „Ekonomia twórców 2025” ujawnia, że...

PRoto.pl Poleca