Pod koniec lutego 2025 roku Garnier poinformował o nawiązaniu współpracy z modelką i influencerką – Sylwią Burton. Została ona ambasadorką serum na przebarwienia Garnier Vitamin C+. W związku z wprowadzeniem nowej formuły produktu marka wystartowała z kampanią reklamową.
Modelka w swoich kanałach w social mediach sporo uwagi poświęca tematyce beauty. Nie tylko poleca swoim obserwatorom produkty, lecz także dzieli się urodowymi wskazówkami zdobytymi pod okiem doświadczonych wizażystów. W ramach współpracy nowa ambasadorka Garniera będzie również prezentowała w swoich kanałach, jakie efekty pozwoliła jej uzyskać nowa formuła serum.
Jak przekazuje Garnier, Butor podziela wartości, które są istotne także dla marki – autentyczność, radość z życia i pewność siebie. „Wybór Sylwii Butor na ambasadorkę tego kosmetyku nie jest przypadkowy. Modelka także stale się rozwija i inspiruje do tego innych. Jest autentyczna i pewna siebie, a piękna cera, o którą teraz dba także z pomocą serum Garnier Vitamin C+, tylko to potęguje” – przekazała Zuzanna Radys, Brand Managerla Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.
W związku z wprowadzeniem na rynek udoskonalonej formuły produktu Garnier wystartował z kampanią reklamową z udziałem nowej ambasadorki. Będzie ona widoczna w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży. Akcja potrwa do maja 2025 roku.

Jak informuje marka, nowa kampania to dopiero początek dłuższej współpracy z Sylwią Butor. Wspólne działania planowane są do końca 2025 roku.
W realizację nowej kampanii marki zostali zaangażowani: fotograf Łukasz Pęcak, dom produkcyjny Prodigious, agencja Publicis, agencja reklamowa Wavemaker oraz agencja advocacy Enyo. (kn)