Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak dla Cartoon Network. wojciech szczęsny i grzegorz krychowiak zostali ambasadorami czwartej edycji kampanii społecznej cartoon network „bądź kumplem, nie dokuczaj”, która rozpoczęła się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 roku. „znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku” – mówią o projekcie piłkarze. opublikowano już spot promujący akcję, który można zobaczyć w kanałach marki, na profilach ambasadorów i partnerów akcji oraz na antenie cartoon network i kanałach nc plus. ponadto ambasadorzy będą regularnie pojawiać się w mediach społecznościowych marki oraz promować akcję w swoich kanałach. wystąpią też w spocie, który ma zachęcać uczniów ze szkół podstawowych do wzięcia udziału w zorganizowanym w ramach akcji konkursie, w którym zadaniem jest przygotowanie pomysłów na „wymarzony dzień kumpla”. piłkarze będą również namawiać dzieci do przybijania piątek ze swoimi kolegami i oznaczania ich w postach czy publikowania zdjęć z nimi z hashtagiem #bądźkumplem. w sieci pojawi się też wideo z udziałem ambasadorów, którzy udowodnią, że znają wiele sposobów na przybicie piątki. w specjalnym cyklu filmów, które będą dostępne na facebooku i youtubie cartoon network, wojciech szczęsny i grzegorz krychowiak podzielą się swoimi doświadczeniami z dzieciństwa i powiedzą, jak sami radzili sobie z dokuczaniem, jak należy reagować na złośliwe komentarze i gdzie szukać pomocy. „dzięki przyjaciołom życie nabiera kolorów, staje się interesujące, pełne przygód i doświadczeń. historia tegorocznych ambasadorów mocno podkreśla siłę przyjaźni, wzajemnego wspierania się i wspólnego sięgania po marzenia. dobry kumpel u boku to nie tylko inspiracja do działania, ale też oaza bezpieczeństwa. nadając rozgłos tego typu postawom, kierujmy uwagę najmłodszych na to, co w życiu ważne: przyjaźń” – mówi marta żysko-pałuba, psycholog dziecięcy z poradni psychologiczno-pedagogicznej nintu, która jest jednym z partnerów kampanii „bądź kumplem, nie dokuczaj”. (pp).
Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak zostali ambasadorami czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, która rozpoczęła się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 roku.
„Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku” – mówią o projekcie piłkarze.
Opublikowano już spot promujący akcję, który można zobaczyć w kanałach marki, na profilach ambasadorów i partnerów akcji oraz na antenie Cartoon Network i kanałach nc plus.
Ponadto ambasadorzy będą regularnie pojawiać się w mediach społecznościowych marki oraz promować akcję w swoich kanałach. Wystąpią też w spocie, który ma zachęcać uczniów ze szkół podstawowych do wzięcia udziału w zorganizowanym w ramach akcji konkursie, w którym zadaniem jest przygotowanie pomysłów na „Wymarzony Dzień Kumpla”.
Piłkarze będą również namawiać dzieci do przybijania piątek ze swoimi kolegami i oznaczania ich w postach czy publikowania zdjęć z nimi z hashtagiem #Bądźkumplem. W sieci pojawi się też wideo z udziałem ambasadorów, którzy udowodnią, że znają wiele sposobów na przybicie piątki.
W specjalnym cyklu filmów, które będą dostępne na Facebooku i YouTubie Cartoon Network, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak podzielą się swoimi doświadczeniami z dzieciństwa i powiedzą, jak sami radzili sobie z dokuczaniem, jak należy reagować na złośliwe komentarze i gdzie szukać pomocy.
„Dzięki przyjaciołom życie nabiera kolorów, staje się interesujące, pełne przygód i doświadczeń. Historia tegorocznych ambasadorów mocno podkreśla siłę przyjaźni, wzajemnego wspierania się i wspólnego sięgania po marzenia. Dobry kumpel u boku to nie tylko inspiracja do działania, ale też oaza bezpieczeństwa. Nadając rozgłos tego typu postawom, kierujmy uwagę najmłodszych na to, co w życiu ważne: przyjaźń” – mówi Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nintu, która jest jednym z partnerów kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. (pp)