.

 

Avon rusza z kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam”

dodano: 
27.09.2022
komentarzy: 
0

We wrześniu 2022 roku Avon rozpoczął kampanię edukacyjną „Normalne, że ich dotykam”, której celem jest zachęcenie nastolatek do samobadania piersi i przełamania bariery niewiedzy i wstydu związanego z tym. 

Ambasadorką kampanii jest Natalia Nykiel. Piosenkarka w ramach kampanii nagrała piosenkę „O sobie”, w której zachęca młode dziewczyny do poznawania swojego ciała. Powstał również spot, który będzie promowany na Instagramie, Facebooku, YouTubie, TikToku oraz Spotify. Ponadto, w dniach 1-16 października 2022 roku na TikToku pojawi się konkurs, w ramach którego uczestniczki będą musiały zatańczyć do singla Natalii Nykiel i zakończyć choreografię gestem samobadania, wykonywanym również przez samą artystkę w wideo.

Źródło: YouTube.com/AVON Polska

Działania kampanii obejmują również lekcje sambadania piersi w szkołach średnich. Przeszkolone przez Fundację Rak'n'Roll ekspertki Avonu przeprowadzą takie lekcje w stu szkołach w całej Polsce. 

Partnerami merytorycznymi akcji są Fundacja Rak'n'Roll oraz klinika ginekologiczna Gini. Za realizację kampanii oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Garden of Words. (zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin