Biuro Facebooka w Polsce poinformowało o wprowadzeniu kart podarunkowych na Instagramie. To następna odpowiedź platformy na trudności małych i średnich firm w czasie pandemii koronawirusa. Niedawno firma poinformowała o umożliwieniu zamawiania posiłków z restauracji przez Stories.
Czytaj także: Instagram testuje funkcję, która wesprze sprzedaż kart podarunkowych czy przekazywanie datków
Jak podaje biuro, nowa funkcja jest dostępna w dwóch formach. Będzie można z niej skorzystać na profilu firmy, gdzie będzie mieć postać specjalnego przycisku, oraz w Stories, gdzie z kolei będzie działać jako naklejka.
Warunkiem skorzystania z tej opcji jest posiadanie konta biznesowego i skonfigurowanie nowej usługi z wybranym przez siebie partnerem. Użytkownicy za pośrednictwem nowych opcji będą mogli kupić kartę podarunkową danej firmy przez kliknięcie i dokonanie zakupu właśnie na stronie partnera.
Czytamy też, że przycisk karty podarunkowej będzie można usunąć w dowolnym momencie. (kd)