sobota, 15 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomości„Każdy z nas” – Fundacja Nutricia z nową odsłoną kampanii społecznej

„Każdy z nas” – Fundacja Nutricia z nową odsłoną kampanii społecznej

„Każdy z nas” – to hasło tegorocznej, dziesiątej edycji kampanii Fundacji Nutricia „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Akcja została zainaugurowana 12 lutego 2025 roku, w Ogólnopolski Dzień Opiekuna, a jej celem jest uświadomienie ludziom, że w życiu każdego człowieka nadejdzie moment, w którym stanie się on pacjentem i opiekunem.

Fundacja Nutricia podkreśla, że choć często zostanie pacjentem lub opiekunem wydaje się odległą i abstrakcyjną wizją, życie szybko potrafi zweryfikować plany. „Choroby przewlekłe, hospitalizacje, konieczność opieki nad bliskimi – to rzeczywistość milionów Polaków. W 2023 roku do szpitali trafiło aż 8,54 miliona pacjentów – to niemal co piąty mieszkaniec kraju. Niepokojące statystyki dotyczą także chorób przewlekłych: już 1,35 miliona osób zmaga się z nowotworami, a ponad 5 milionów cierpi na schorzenia neurologiczne. W obliczu tych danych jedno jest pewne – temat opieki zdrowotnej dotyka każdego z nas” – zauważa organizacja w komunikacie prasowym.

W dniu inauguracji kampanii na Dworcu Centralnym w Warszawie zrealizowano akcję ambientową w formie interaktywnej instalacji – lustra, które miało skłaniać do przemyśleń. Ponadto w kluczowych lokalizacjach w stolicy pojawiły się nośniki DOOH z wizerunki pacjentów i opiekunów opatrzone inspirującymi hasłami, które niosą ze sobą trzy kluczowe hasła: siłę, moc i nadzieję. Na zakończenia dnia Pałac Kultury i Nauki rozbłysnął fioletowym światłem , mającym symbolizować nadzieję, moc i siłę. 

Kampania „Każdy z nas” ma na celu po pierwsze zwiększenie świadomości na temat wyzwań, przed którymi stają pacjenci i opiekunowie, a po drugie – edukację w zakresie żywienia medycznego i jego roli we wsparciu leczenia.

W akcję zaangażowano influencerów, którzy podzielą się swoimi osobistymi historiami zmagań z chorobą lub pełnieniem funkcji opiekuna. Dzięki ich autentyczności w przekazie kampania ma dotrzeć do szerokiego kręgu odbiorców. Historie będą prezentowane na Instagramie pod hasłem #JestemOpiekunem. Mają one stać się inspiracją dla wielu osób, które stoją przed podobnymi wyzwaniami. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj