KERRIS kontynuuje dwuletnią współpracę z marką Lisner. Agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę digitalową. W ramach nowej umowy strony rozszerzają też zakres wspólnych działań.
KERRIS i Lisner współpracują od 2023 roku. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę marki w mediach społecznościowych. Dotychczasowe działania obejmowały opracowywanie strategii komunikacyjnej, moderację oraz prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, a także współpracę z ambasadorami marki.
W ramach rozszerzonej współpracy KERRIS wprowadza Lisnera na TikToka. Agencja zajmie się zarządzaniem i prowadzeniem oficjalnego kanału marki na tej platformie. Celem tych działań jest otwarcie nowych możliwości budowania relacji z konsumentami oraz zwiększenie rozpoznawalności marki wśród młodszej grupy odbiorców.
„Rozszerzenie współpracy to kolejny krok w umacnianiu obecności Lisner w digitalu i odpowiedź na dynamicznie zmieniające się trendy w komunikacji marek. Wprowadzenie Lisner na TikToka to dla nas ekscytujące wyzwanie i naturalny etap w ewolucji strategii digitalowej marki. Chcemy wykorzystać potencjał tej platformy, by w kreatywny sposób angażować odbiorców i budować społeczność wokół marki” – przekazał Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS Group.
Za działania na rzecz klienta z ramienia agencji odpowiada Marta Ormicka, Account Managerka.
Strony nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę. (kn)