Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 22 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościKPRM pyta spółki Skarbu Państwa, ile pieniędzy przeznaczają na komunikację

KPRM pyta spółki Skarbu Państwa, ile pieniędzy przeznaczają na komunikację

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów poprosiła spółki Skarbu Państwa o informacje na temat wydatków na cele marketingowe i promocyjne – twierdzi gazeta.pl. Źródło weszło w posiadanie kopii pisma rozesłanego do firm podległych premierowi Mateuszowi Morawieckiemu.

Z dokumentu wynika, że spółki miały do 15 listopada 2018 roku udostępnić informacje o wydatkach na cele marketingowe, komunikacyjne, wizerunkowe i sponsoringowe od 2017 do 2018 roku. KPRM pytał o wysokość kwot przeznaczanych na promocję produktów i usług, działania wizerunkowe, CSR i PR, komunikację korporacyjną czy inwestorską. Prosił też o opis wydanych środków z podziałem na typ mediów.

KPRM chce wiedzieć, kim byli zleceniobiorcy i beneficjenci działań podmiotów Skarbu Państwa – czytamy na gazeta.pl.

Pracownik jednej ze spółek, do której dotarła prośba z KRPM, w rozmowie ze źródłem wyraził zdziwienie, że jego firma jest zmuszana do udzielania takich informacji jednemu akcjonariuszowi, a nie wszystkim. „Wygląda to tak, jakby pan premier bardzo pilnował swojego wizerunku” – przyznał rozmówca gazeta.pl. (mp)

Czytaj też: Ile KPRM wydaje na PR i marketing?

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj