środa, 25 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościNowa międzynarodowa agencja dla branży zdrowotnej: Wefra Mediaplus Global Health

Nowa międzynarodowa agencja dla branży zdrowotnej: Wefra Mediaplus Global Health

Na początku czerwca 2025 roku ogłoszono powstanie nowej międzynarodowej agencji specjalizującej się w marketingu zdrowotnym, która swoje działania kieruje do klientów z sektora leków i urządzeń medycznych. Wefra Mediaplus Global Health została utworzona przez dwie grupy agencyjne o zasięgu globalnym: Mediaplus oraz Wefra Life.

Agencja zaczęła tworzyć swoją globalną ofertę w zeszłym roku w Wielkiej Brytanii, a jej dalszy rozwój ma obejmować 25 krajów. Na ten moment firma nie obsługiwała klientów z polskiego rynku, jak jednak informuje, nie wyklucza tego w przyszłości.

Wefra Mediaplus Global Health będzie prowadzić działania komunikacyjne dla międzynarodowych klientów z branży healthcare, m.in. dla: marek zajmujących się lekami na receptę (RX), lekami wydawanymi bez recepty (OTC), suplementami diety (OTX) czy technologiami i urządzeniami medycznymi (MedTech). Będzie odpowiadać za opracowywanie strategii mediowych i komunikacyjnych związanych z rynkiem zdrowia i farmacji.

Z komentarza ekspertki z Wefra Mediaplus Global Health wynika, że w ostatnim czasie branża komunikacji zdrowotnej rozwija się coraz szybciej w skali globalnej, a agencja została powołana do życia, aby odpowiedzieć na rosnące potrzeby potencjalnych klientów.

„Sektor zdrowia to dynamicznie rozwijający się rynek o ogromnym potencjale, ale także złożonych wyzwaniach komunikacyjnych. Dzięki naszej globalnej ofercie wspieramy firmy z całego sektora w tworzeniu skutecznych strategii mediowych i komunikacyjnych” – podkreśla Marina Sperling, Managing Director Wefra Mediaplus Global Health.

Wefra Mediaplus Global Health to połączenie dwóch międzynarodowych grup agencyjnych: Mediaplus oraz Wefra Life, które przejęły większościowe udziały we francuskiej agencji CMS Conseil Média Santé.

Za operacyjne zarządzanie spółką odpowiadają Marina Sperling, mająca ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowych agencjach i sektorze zdrowia, oraz Adrian Haack, specjalista rynku B2B w ochronie zdrowia. Do zarządu należą też Julian Simons, Managing Partner Mediaplus, oraz Matthias Haack, CEO Wefra Life. (ds)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj