Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Przedłużony termin przyjmowania zgłoszeń do IV edycji EB Kreator. termin przyjmowania zgłoszeń do iv edycji eb kreator został wydłużony do 9 lutego 2018 roku. w ramach konkursu organizowanego przez goldenline firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego zrealizowane w 2017 roku. celem konkursu eb kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy. projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach: zakładka kariera, ogłoszenie rekrutacyjne, kampania w social media, akcja rekrutacyjna, kampania employer branding, wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz wewnętrzna kampania employer branding. o wyborze zwycięzców zadecyduje jury: zyta machnicka, lightness, szymon motławski, pracownia eb goldenline, grzegorz kiszluk, brief, adam wąsik, goldenline, katarzyna młynarczyk, socjomania, jacek kotarbiński, kotarbinski.com, marta pawlak-dobrzańska, great digital oraz iwona grochowska, nais. ogłoszenie laureatów i wręczenie statuetek odbędzie się w marcu 2018 roku podczas uroczystej gali. aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dostępny na stronie oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. zgłoszenia przyjmowane są do 9 lutego 2018 roku. udział w wydarzeniu jest bezpłatny. [[{„fid”:”36455″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”baner konkursu eb kreator”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”baner konkursu eb kreator”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”baner konkursu eb kreator”,”title”:”baner konkursu eb kreator”,”class”:”media-element file-default”}}]]. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg).
Termin przyjmowania zgłoszeń do IV edycji EB Kreator został wydłużony do 9 lutego 2018 roku. W ramach konkursu organizowanego przez GoldenLine firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego zrealizowane w 2017 roku.
Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.
Projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania employer branding.
O wyborze zwycięzców zadecyduje jury: Zyta Machnicka, Lightness, Szymon Motławski, Pracownia EB GoldenLine, Grzegorz Kiszluk, Brief, Adam Wąsik, GoldenLine, Katarzyna Młynarczyk, Socjomania, Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com, Marta Pawlak-Dobrzańska, Great Digital oraz Iwona Grochowska, Nais.
Ogłoszenie laureatów i wręczenie statuetek odbędzie się w marcu 2018 roku podczas uroczystej gali.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dostępny na stronie oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 9 lutego 2018 roku. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
[[{„fid”:”36455″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Baner konkursu EB Kreator”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Baner konkursu EB Kreator”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Baner konkursu EB Kreator”,”title”:”Baner konkursu EB Kreator”,”class”:”media-element file-default”}}]]
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)