niedziela, 13 października, 2024
Strona głównaAktualnościSephora Polska pod opieką Labcon i SalesTube

Sephora Polska pod opieką Labcon i SalesTube

Agencje Labcon i SalesTube, które należą do Group One, od marca 2019 roku będą odpowiadać za komunikację marki Sephora Polska w mediach społecznościowych. Firmy mają zajmować się tworzeniem i realizowaniem strategii  komunikacji dla Facebooka, Instagrama, Snapchata i YouTube’a; będą też współpracować z klientem przy wprowadzaniu nowych marek i przygotowywaniu eventów PR. Labcon zajmie się głównie tworzeniem treści, a SalesTube działaniami paid social.

Umowę podpisano na rok w wyniku przetargu. Strony nie ujawniają, kto po stronie agencji będzie koordynować pracę dla klienta. Poprzednio Sephora Polska obsługiwała agencja K2 Media. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj