Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 28 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościUnia Owocowa szuka agencji, która będzie realizowała kampanię na rynkach Brazylii i...

Unia Owocowa szuka agencji, która będzie realizowała kampanię na rynkach Brazylii i Kolumbii

Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” ogłosiło postępowanie przetargowe na opracowanie kreacji wizerunkowej oraz realizację trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej na temat świeżych jabłek. Działania będą prowadzone na rynkach w Brazylii i Kolumbii.

Kampania realizowana pt. „Have an apple day! Get to know high quality apples from EU” („Zjedz jabłko każdego dnia! Poznaj jabłka wysokiej jakości z UE”) ma na celu przedstawienie europejskich jabłek jako owoców wysokiej jakości – szczególnie zwracając uwagę na ich walory smakowe, właściwości prozdrowotne oraz naturalną uprawę. Program ma również podkreślać zrównoważone i przyjazne dla środowiska aspekty europejskich metod produkcji rolnej. Celem prowadzonych w ramach kampanii działań jest także promocja europejskich jabłek na rynkach Kolumbii i Brazylii oraz zwiększenie ich eksportu. Cele biznesowe i informacyjne programu są ściśle związane z rozporządzeniem Komisji Europejskiej w tym zakresie.

Wybrana agencja odpowiadała będzie zarówno za prowadzenie działań promocyjnych w ramach kampanii, jak i działania z zakresu public relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, liderami opinii oraz influencerami w krajach docelowych. Firma zajmie się m.in. obsługą kanałów w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i Instagramie, a także prowadzeniem strony internetowej w trzech językach (angielskim, hiszpańskim i portugalskim), na której publikowane będą aktualności na temat działań projektowych oraz kluczowe informacje o jabłkach, ochronie środowiska, zrównoważonym rozwoju, a także korzyściach zdrowotnych wynikających ze spożywania wysokiej jakości europejskich produktów.

Grupy docelowe, do których skierowana będzie komunikacja, to przede wszystkim dwa segmenty – biznes i konsumenci.

Zamówienie realizowane będzie w okresie 36 miesięcy.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” mieszczącej się przy ul. Chmielnej 2/31 w Warszawie. Termin składania dokumentów upływa 28 kwietnia 2025 roku o godzinie 15:00.

Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj