Cykle

PRoto dla Newserii

W ubiegłym roku pojawiło się najmniej ofert pracy dla PR-owców od dziesięciu lat – mówi Newserii Biznes Małgorzata Baran z PRoto.pl...

O social mediach na przełomie 2018 i 2019 roku mówi Newserii Biznes Maciej Przybylski z PRoto.pl...

Mierzą się z nimi już nie tylko marki, lecz także media, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego – mówi Newserii Paulina Piotrowska z PRoto.pl...

Sieć kawiarni miała kłopoty z bakteriami salmonelli, a firma elektroniczna – z seksistowskim komentarzem...

O nowościach na Facebooku, Instagramie i LinkedInie mówi dla Newserii Biznes Paulina Piotrowska, redaktor PRoto.pl...

O zmianach w serwisach Marka Zuckerberga i nowościach na LinkedInie mówi dla Newserii Biznes Paulina Piotrowska, redaktor PRoto.pl...

„Przydarzyło się kilka kryzysów wizerunkowych, które są szczególnie ciekawe ze względu na to, jak marki na nie reagowały” – mówi Newserii Biznes Maciej Przybylski, młodszy redaktor PRoto.pl...

Kryzysy i krytyka największych portali pośrednio wymuszają na nich dostosowywanie się do panujących realiów – mówi Newserii Maciej Przybylski, młodszy redaktor PRoto.pl...

Redakcja opublikowała drugi już raport na temat przedziałów wynagrodzeń w agencjach PR. Przełamanie tabu płacowego ma pomóc pracownikom i kandydatom oraz samym agencjom...

Przełom roku przyniósł kilka istotnych zmian, a najważniejsza – z punktu widzenia marek – dotyczy Facebooka...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin