piątek, 5 grudnia, 2025

Wywiady

Trendy to zmiany, nie chwilowa moda

Z trendwatcherką Mają Musznicką-Janiec rozmawiamy o...

Wszyscy gramy na kulturę

Rozmowa z Anną Ruszczyńską, dyrektorką Centrum Informacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

„Nie trzeba być oblepionym logotypami” – o efektywnym sponsoringu

W rozmowie z Michałem Leksińskim, podróżnikiem i wspinaczem oraz ekspertem z branży komunikacyjnej...

Etyka daje nam prawdziwą skuteczność w działaniach PR

Z przewodniczącą KEPR – prof. Moniką Kaczmarek-Śliwińską – rozmawiamy m.in. o tym, czy branży PR potrzebna jest etyka oraz jak będzie działać Komisja Etyki PR...

Jak pro bono zrealizować efektywną inicjatywę społeczną? O kampanii „Gdzie jesteś?” w rozmowie ze strategami z 38Content Communication

Kampania, której inicjatorami są rodzice zaginionego Krzysztofa Dymińskiego, ma szansę przerodzić się w...

Co łączy muzykę i zdrowie? Z firmą Novartis rozmawiamy o zaangażowaniu w Eurowizję

„Chcemy, by promowanie zdrowia mogło towarzyszyć wydarzeniom pełnym radości i zabawy, poprzez pokazywanie pozytywnych skutków, które przynosi dbałość o własny dobrostan” – mówi Aneta Poznańska z Novartis Poland...

Digitalowa droga do smakowych doznań. O budowaniu marki RestaurantWeek

Kulisy promocji festiwalu restauracyjnego i trendy na scenie restauracyjnej omawiają Maciej Żakowski i Marcin Wawrzeń...

Jak przełamać kulturowe tabu wokół tematów związanych z seksualnością?

Rozmawiamy z Klaudią Chruściel, Country Marketing Manager w Storytel Polska...

Karol Poznański, p.o. rzecznika ZUS: chcemy prowadzić jak najbardziej przejrzystą politykę informacyjną

W warstwie komunikacyjnej zależy nam na dalszym wzroście zaufania społecznego do ZUS. Zaufanie i przejrzystość polityki informacyjnej są ze sobą ściśle powiązane...

Jak zażegnać kryzys i odbudować zaufanie inwestorów? Z Jarosławem Bańdą o sprawie LPP

W rozmowie z wiceprezesem agencji Lighthouse, odpowiadającej za zarządzanie kryzysowe LPP, ujawniamy...

Sukces w sponsoringu wymaga jasno sprecyzowanych oczekiwań

O tym, jak określić realne cele i mierzyć efekty działań sponsoringowych, rozmawiamy z Sebastianem Bykowskim, wiceprezesem IMM...

Jak powstaje „motoryzacyjny WOŚP”? O sukcesie „Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci”

Rozmowa z Maciejem Marculanisem, założycielem agencji, która odpowiada za komunikację w projekcie...

Jan Ożarowski: technologia nie powinna nigdy być celem samym w sobie

Odbiorcami kultury jesteśmy wszyscy, niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania...