57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych

dodano: 
30.11.2010
komentarzy: 
0

Aż 57% brand managerów największych marek w Polsce nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych – wynika z raportu Social Media Brand Index 2010 przygotowanego przez agencję Think Kong. Jednocześnie managerowie w Polsce uznają trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu działań kierowanych do społeczności online.

Dane z opublikowanego właśnie raportu Social Media Brand Index 2010 wskazują, że pod względem pomiaru skuteczności marketingu społecznościowego jesteśmy daleko w tyle np. za marketerami w USA, gdzie 61% managerów jest w stanie wskazać konkretne wyniki prowadzonych działań.

Inne wskazywane przez marketerów bariery to m.in. nieznajomość wszystkich możliwości marketingu w social media (37 proc. wskazań), brak wyodrębnionego budżetu na działania w mediach społecznościowych (34 proc.), wymóg stałej aktywności (27 proc.).

Raport Social Media Brand Index 2010 opisujący, jak największe marki w Polsce radzą sobie w mediach społecznościowych jest dostępny na stronie www.socialmediabrand.pl. Opracowanie przedstawia dokładną analizę aktywności komunikacyjnych największych marek w Polsce w mediach społecznościowych. Badanie, którego wyniki opisuje to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong, realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” oraz Polskiej Rady Centrów Handlowych.(kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin