Członkini zespołu Creative House (Kantar Insights) odpowiedzialnego za komunikację ośrodków...

CO ROBIMY?

REKLAMY TELEWIZYJNE

Reklamy telewizyjne to jedna z kluczowych form promocji wśród...

Ten rok w kontekście marketingu politycznego upłynie m.in. pod znakiem coraz bardziej postępującej tabloidyzacji polityki i zaogniającej się rywalizacji między dwoma obozami politycznymi – twierdzą eksperci...

Influencer marketing będzie się nadal rozwijał – twierdzą zapytani przez PRoto.pl eksperci. Coraz ważniejsi będą także liderzy opinii z mniejszymi zasięgami, którzy otaczają się jednak zaangażowaną społecznością...

Jest złota zasada w PR-ze. Przeprosiny muszą być szczere i nie może być żadnego „ale” - eksperci oceniają reakcję Ryszarda Petru po sylwestrowym kryzysie...

Marka szwajcarskich zegarków Atlantic wybrała w konkursie ofert agencję, która zadba o jej wizerunek w mediach społecznościowych...

Agencja jest odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych w serwisach społecznościowych dla dwóch marek – Hoya i Seiko Optical...

Agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną tegorocznej edycji konferencji Ryzyka i Trendy, która odbędzie się 30 stycznia w hotelu Warsaw InterContinental...

Stowarzyszenie Prasy Firmowej kształtuje i upowszechnia normy i standardy jakościowe działalności wydawniczej. Tworzy platformę wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wydawców prasy firmowej...

Studencka Organizacja Public Relations PRogress jest pierwszą w Polsce organizacją studencką zajmującą się szeroko rozumianą działalnością związaną z public relations. Powstała w 2000r. z inicjatywy...

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin