Był to kulminacyjny punkt kampanii „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”...

Największą popularnością cieszyła się nowa kategoria „React&Sustain”, stworzona z myślą o działaniach, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności...

Kolor ma pomóc pozytywnie rozmawiać o miesiączce, która w wielu częściach świata jest tematem tabu...

Platforma chce w ten sposób podkreślić, że nie ma w niej miejsca na treści szerzące nienawiść czy rasizm...

Zdaniem przedstawicieli obiektu, turysta we wpisach przekształcił fakty i naraził miejsce na utratę klientów...

W ten sposób serwis społecznościowy chce pomóc markom w okresie przedświątecznym...

Agencja odpowiada za całościową strategię PR, w tym relacje z mediami i influencerami w ramach promocji drugiej edycji festiwalu Allegro Smart! Week...

.

W ten sposób portal społecznościowy przygotowuje marki na okres przedświąteczny...

Decyzja ma związek ze strachem o brak akceptacji, jaki odczuwali niektórzy studenci...

Prace mają nawiązywać do hasła: „BIAŁOWIESKI PARK NARODOWY 1921–2021 STO LAT OCHRONY”...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin