W ramach badania Twiplomacy sprawdzono, jak rządy i organizacje turystyczne prowadzą na Twitterze konta odpowiadające nazwom państw. W zestawieniu znalazły się konta @Poland i @Polska...

CEO agencji Multi Communications i juror konkursu opowiada o nowej kategorii - Content Marketing...

IKEA w Polsce rozpoczyna działania z influencerami. Marka opracowała program współpracy z twórcami internetowymi...

Ta sytuacja spotkała ponad 130 redakcji, tytułów i firm na rynku mediów - podaje rt.com...

Millenialsi to dziś bardzo duża i wpływowa grupa konsumencka, więc zdobyć ich uwagę jest markom bardzo trudno. Jak zmienić ten stan rzeczy… i jaki w tym sens? – czytamy na prdaily.com...

Agencja 27 lipca rozpoczęła w Polsce kampanię #LoveInternational, której pomysłodawcą jest Uniwersytet De Montfort z Leicester w Wielkiej Brytanii...

Pokemon Go cieszy się niesłabnącą popularnością, a Polacy to najbardziej aktywni gracze w Europie. Programiści i analitycy Big Data z Cloud Technologies stworzyli interaktywną mapę pokemonów...

Superużytkownicy to osoby wykazujące się o wiele większą aktywnością niż pozostali internauci. Jednak nie do końca robią to, czego byśmy chcieli...

W kampanii Create Your Taste, McDonald's oddaje konsumentom możliwość komponowania własnych kanapek...

 

Francuska gazeta nie chce być tubą propagandową wobec działań tzw. Państwa Islamskiego. Ten ruch pozwoli też uniknąć gloryfikacji zamachowców w oczach islamistów - czytamy w thewashingtonpost.com...

Agencja LoveBrands Relations poprowadzi działania komunikacyjnie w związku z uruchomieniem portalu Aleteia.pl i e-magazynu Forher. Oba projekty w świecki sposób głoszą wartości chrześcijańskie...

Agencja rozpoczęła współpracę z firmą mindstorm lab, zajmującą się wykorzystywaniem najnowszych technologii...

PR-owcy powinni rozszerzyć sposób wykorzystywania danych - czytamy w prdaily.com...

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin