Paweł Kukiz świętuje wysoki wynik wyborczy, ale nie zapomina, że jest politykiem antysystemowym. Ze sceny przemawia jednak jak artysta...

Google wprowadza zmiany w wynikach wyszukiwania. Od 21 kwietnia coraz istotniejszym wyznacznikiem pozycji będzie optymalizacja mobilna...

Piotr Tymochowicz kilka dni temu poinformował na swoim profilu na Facebooku, że będzie doradzał Bronisławowi Komorowskiemu w ostatnich dniach kampanii...

Joanna Frąckowiak awansowała na stanowiska rzecznika prasowego i szefa działu PR Microsoft Polska. Poprzednio te funkcje pełniła...

W sztabie Andrzeja Dudy i Pawła Kukiza słyszeliśmy wczoraj Mazurka Dąbrowskiego, w sztabie Bronisława Komorowskiego marsz żałobny. Wyniki I tury przejdą do historii polskiego marketingu politycznego...

Wynik urzędującego prezydenta należy uznać za porażkę. Niemrawa i niemal niewidoczna kampania Komorowskiego nie przyniosła spodziewanych rezultatów – sztab doradców nie wykonał zadania rzetelnie - ocenia dr Łukasz Przybysz...

Piwo EB – „symbol beztroski i optymizmu lat dziewięćdziesiątych” – po kilkunastu latach nieobecności wraca na rynek. Czy sentyment wystarczy, żeby marka odniosła ponowny sukces?

Maratończycy biegną, ale miasto stoi przed problemem. Utrudnienia komunikacyjne coraz częściej dają się we znaki warszawiakom. A kiedy zamiast dopingu uczestników częściej słuchać narzekania kierowców, pojawia się podejrzenie, że i ze sposobem komunikacji organizatorom jest nie po drodze...

Często puszczały mu nerwy, czasami pojawiały się też niefortunne wypowiedzi, jak na przykład ta, że w łódzkim mężczyźni mają „eldorado”...

Od pierwszej tury wyborów nazwiska obu kandydatów pojawiły się w sieci ponad 340 tys. razy – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.  Więcej pisało się o Bronisławie Komorowskim. Jednak to Andrzej Duda częściej był przedstawiany pozytywnie...

Polski projekt inteligentnego zegarka do pływania Swimmo zrobił furorę na Kickstarterze. Pomysłodawcy chcieli zebrać 39 tys. dolarów, a zebrali… przeszło 184 tys. Jaki jest sposób na sukces kampanii crowdfundingowej?

„Telewizyjne debaty kandydatów na prezydenta w czasie kampanii są ważnym, a czasem i kluczowym elementem wyborczej rywalizacji. Przyciągają liczną publiczność, która traktuje je jako polityczny spektakl. A spektakl rządzi się swoimi prawami” - zaznacza dr Małgorzata Molęda-Zdziech...

„Poziom wzajemnych oskarżeń, przerzucania winy był już tak duży, że w pewnym momencie odbiorcy mogli odnieść wrażenie, że obserwują dwóch chłopców w piaskownicy, konkurujących, kto komu popsuł wieżę z piasku, a nie poważną debatę” - ocenia Barbara Labudda...