W dobie spotkań online i pracy zdalnej wyzwaniem będzie dbanie o relacje. Pandemia wymusiła profesjonalizację branży public relations i proces ten będzie trwać dalej...
Jakie trendy będzie można zaobserwować? Ile czasu będzie potrzebować branża, aby odbudować się po kryzysie wywołanym pandemią?
Posty w social mediach opublikowały m.in. Żabka, KFC i Lidl...
W ramach LinkedIn Marketing Labs powstało sześć kursów...
Produkt został usunięty po interwencji Muzeum Auschwitz-Birkenau...
O „ukryciu” lub „odkryciu” tej informacji użytkownicy być może zdecydują samodzielnie...
Agencja odpowiada m.in. za działania z obszaru media relations...
Stanowisko objął prawnik Roy L. Austin Jr...
Znak odwoływać się ma do dziedzictwa marki i filozofii „W zdrowym ciele, zdrowy duch”...
Nadal dominować będzie komunikacja online i praca zdalna, PR-owcy wciąż będą pracować w warunkach niepewności...
O nagrody walczą 93 nominowane projekty...
Serwis podjął działania „w trosce o bezpieczeństwo publiczne”...
Stowarzyszenie Polskiej Wódki oraz Muzeum Polskiej Wódki zachęcają do czytania etykiet...