Wzrośnie znaczenie analityki oraz personalizacji. Istotny będzie też rozwój automatyzacji i technologii takich jak AR czy VR – sądzą eksperci...

Mierzą się z nimi już nie tylko marki, lecz także media, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego – mówi Newserii Paulina Piotrowska z PRoto.pl...

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację długofalowej strategii komunikacji, w tym działania związane z 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce...

Pracę dla uczelni rozpoczęła w styczniu 2019 roku. Zastąpiła Danutę Pawlak...

Użytkownicy będą mogli za pomocą relacji m.in. zaznaczyć zainteresowanie wydarzeniem lub chęć wzięcia w nim udziału...

Akcja ma edukować odbiorców, jak odpowiedzialnie i świadomie chronić swój wizerunek oraz sprawdzać, w jaki sposób wykorzystują go ci, którzy go przetwarzają...

Wprowadzone z początkiem 2019 roku zmiany obejmują m.in. kolorystykę produktów...

.

Agencja odpowiada za prowadzenie mediów społecznościowych klienta...

Wykorzystywanie nowych technologii, działania oparte o konkretne dane czy poszukiwanie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy – m.in. o tym mówią ekspertki...

Serwis przeprowadzi wśród użytkowników testy nowych funkcji, obejmujące m.in. możliwość aktualizacji statusu, tweety „ice breaker” czy zmiany w widoku konwersacji...

Powiedział o tym zaraz po tym, jak podano informację o śmierci Pawła Adamowicza, prezydenta Gdańska…

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin