Portal Fortune podsumował najpopularniejsze w tym roku wpisy na Twitterze. Autorem najpopularniejszego tweeta jest hiszpański youtuber Elrubius. Na Twitterze napisał jedno słowo – „LIMONADA”...

Rebrandingowi mają towarzyszyć zakupy i rewitalizacje pociągów. Powstać ma także nowa strona internetowa firmy...

Pracę teoretycznie kończę o 16:15. Ale tylko teoretycznie. Do późnego wieczora odbieram telefony: od dziennikarzy, od współpracowników, od komendantów, naczelników i innych policjantów...

O tym, jakie miejsca najczęściej fotografują użytkownicy tego serwisu społecznościowego, pisze The Washington Post...

Facebook i YouTube należą do Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, a Twittera i Instagram zdominowała FIFA – wynika z najnowszego badania Twiplomacy...

Koncern znalazł swój sposób na SEO. I tak szwedzcy klienci pod frazą „sposób na szczęśliwy związek” znajdą łóżko marki IKEA - czytamy w mashable.com...

Książka pokazuje, jak globalne marki skupiają się wokół wartości, które daje sztuka, i jak sztuka uczy posługiwać się marketingowymi narzędziami...

Do 10 stycznia 2017 roku przez formularz dostępny na stronie przedsięwzięcia przedstawiciele firm mogą zgłaszać praktyki i inicjatywy CSR realizowane w 2016 roku...

Sąd apelacyjny przyznał rację muzykowi, który w swoim klipie użył symbolu, a zdaniem przewodniczącego związku, Piotra Dudy, zrobił to niezgodnie z prawem...

 

Posadę objęła Marta Zięba, która posiada 10-letnie doświadczenie w branży eventowej i PR-owej. Pracowała wcześniej w agencjach ITBC Communication i Entertainment Group...

„Poszukiwaliśmy ciekawych rozwiązań, czegoś naprawdę nietuzinkowego. Konkurs dopasowuje się do realiów nowoczesnej komunikacji marki” - komentują Agata Zeman, Operations Director 24/7Communication i Paweł Bylicki, CEO Public Dialog - jurorzy Złotych Spinaczy...

Artysta po „dobrej zmianie” bojkotuje publiczne media i nie udziela im wywiadów. We wtorkowej audycji (6.12.) redaktor radiowej Trójki miał zasugerować, że rozmowa z Preisnerem sprzed półtora roku odbyła się niedawno...

Okazuje się, że odbiorców najbardziej drażnią błędy językowe. Wskazało na nie 41,2 proc. respondentów...

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin