Marką, która najwięcej wydała w tym miesiącu na reklamę, była ŠKODA...

Akcja, która wystartowała 14 września, nosi tytuł „#OdpowiadamDobrem”...

Jego celem ma być ochrona autentyczności i etyki w komunikacji prowadzonej we współpracy z internetowymi liderami opinii...

Jeszcze tylko dziś, 16 września, do końca dnia internauci mogą oddawać głosy. O tę nagrodę rywalizuje 45 organizacji...

Nie wszyscy zgodzili się na współpracę m.in. w związku z informacjami o zabójstwie dziennikarza Jamala Khashoggiego...

Organizatorami akcji są Komitet Ochrony Praw Dziecka i Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej...

Lewica pokazuje, że odrobiła lekcje, Koalicja Polska przekonuje, że nie jest wyłącznie „małżeństwem z rozsądku”, a Koalicja Obywatelska próbuje narzucać narrację – odnotowują eksperci...

.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin