.

 

„Reach Your Happy Place”. Oriflame ruszyło z kampanią na Twitchu

dodano: 
26.04.2024
komentarzy: 
0

W kwietniu 2024 roku marka kosmetyczna Oriflame wystartowała z kampanią „Reach Your Happy Place” w serwisie Twitch. Działania te są częścią komunikacji nowej platformy wizerunkowej firmy. Oriflame chce rozszerzyć swoją obecność w segmencie cyfrowym oraz zwiększyć zaangażowanie wśród młodszych konsumentów poszukujących produktów i marek beauty online.

Jak podkreśla w wiadomości prasowej Oriflame, w świecie gamingu gracze dążą do osiągania wyższych poziomów i pokonywania kolejnych przeszkód. Marka zaangażowała do akcji siedmiu polskich streamerów, którzy mają za zadanie pokazać, jak przezwyciężać trudności na drodze do „szczęśliwych miejsc” i realizacji swoich celów. 

Wśród streamerów, którzy biorą udział w kampanii, są Paulina Gorczyńska, @shini_waifu, Dominika Nguyen Van, @maailinh, Dawid Bączkowicz, @bonkol, Patrycja Wesołowska, @wpatka, Nikola Szczudlińska, @namaenonaii, Wojciech Bąk, @ortis, oraz Kamil Zawodny, @mrsetokami. Każdy z nich podczas transmisji na żywo w formie unboxingu prezentuje wybrane przez siebie produkty Oriflame.

Ponadto, streamerzy zapraszają widzów do klubu marki przez linki, które zamieszczają na czacie. Działania na Twitchu są uzupełniane zautomatyzowaną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów. 

Akcja jest promowana także na Instagramie i TikToku, gdzie twórcy dzielą się z obserwatorami dodatkowymi treściami wideo. 

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja Stor9_. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin