7. edycja Webstarfestival – zwycięzcy wyłonieni

dodano: 
09.12.2011
komentarzy: 
0

Festiwal stron i kreacji w polskim internecie Webstarfestival 2011 zakończony. 8 grudnia w klubie Urban Garden do grona zwycięzców dołączył Jarosław Sobolewski z IAB Polska jako „Człowiek Roku Polskiego Internetu 2011”. Najlepszą kampanią w serwisach społecznościowych zostało „Serce i Rozum” przygotowane przez Adv.pl. Agencja PR Publicon została  z kolei doceniona przez internautów za swojego bloga.

„Serce i rozum” otrzymało także statuetkę Grand Webstar Creative 2011. Pierwsza nagroda w kategorii „Zintegrowana kampania marketingowa 2011” powędrowała za to do Red&digital za kampanię „Nie biegam”. „Natanek Batmanek” zrealizowana przez Pride & Glory Interactive/Xantus/CzART to z kolei zwycięzca w kategorii „Kampania internetowa 2011”. Za blog roku 2011 uznano dziennik 990px.pl, ale to blog firmy Publicon otrzymał Webstara Internautów.

O przyznaniu Webstara Akademii decydował werdykt członków Akademii Internetu - grona profesjonalistów związanych z branżą internetową: laureatów dotychczasowych edycji konkursu i grona założycieli. Webstar Internautów jest przyznawany na podstawie głosowania internautów, którzy za pomocą sms-ów wybierali najlepsze, ich zdaniem, strony.

Tytuł „Człowiek Roku Polskiego Internetu” został przyznany osobie wybranej w drodze głosowania przez członków Akademii Internetu spośród osób nominowanych. Nominować do tego tytułu mogli Członkowie Akademii Internetu.

Wszystkie wyniki konkursu tutaj.

PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin