ADCON wyodrębnił agencję eventów
Agencja reklamowa ADCON wydzieliła ze swoich struktur - ADCON agencję eventów. Nowa formacja stworzona została w oparciu o analizę rynku oraz potrzeb zgłaszanych przez dotychczasowych klientów agencji reklamowej. Podstawową usługą agencji eventów jest organizowanie imprez „pod klucz” - począwszy od pomysłu, skończywszy na raportowaniu efektów i dokumentacji. Pierwszą zorganizowaną imprezą była uroczystość wręczenia „Parasoli Szczęścia” - corocznej nagrody przyznawanej przez miesięcznik Twoje Dziecko za szczególne osiągnięcia w pracy na rzecz dobra dzieci. Zarządzanie agencją eventów powierzone zostało Agnieszce Borowskiej, która przeszła do ADCON-u z wydawnictwa Edipresse Polska, gdzie pracowała na stanowisku Produkt Manager miesięczników Pani, Uroda a następnie jako Event Manager. W ofercie agencji znaleźć można, m.in.: organizację konferencji, imprez promocyjnych i okolicznościowych, pikników, wyjazdów integracyjnych, pokazów mody, bali, prezentacji, seminariów, festiwali, imprez dla dzieci, pokazów fajerwerków czy pokazów laserowych. Na życzenie klienta, agencja zajmuje się także współpracą z partnerami finansowymi i sponsorami, aktywnie szukając dodatkowych źródeł finansowania oraz proponuje alternatywne sposoby rozliczeń, np. w postaci wymiany barterowej.