The Addictives: Agnieszka Nowak u Anny Robotyckiej
Agnieszka Nowak odpowiada jako PR director za komunikację agencji The Addictives oraz spółek faceADDICTED i Mobberry.
Do jej obowiązków należy także budowanie oraz realizacja strategii PR dla klientów The Addictives. The Addictives to agencja komunikacji marek, która posiada kompetencje w zakresie: budowania strategii, kreacji, komunikacji, technologii i e-commerce.
Nowak z branżą PR związana jest od 2006 roku. Odpowiadała m.in. za budowanie i realizację strategii komunikacyjnych agencji marketingu internetowego (GoldenSubmarine, Netizens oraz OS3 multimedia). Doświadczenie zawodowe zdobywała także w agencji Ciszewski Public Relations oraz mediach. Współtworzyła serwis z infografikami www.360interactive.pl, który w 2011 roku był nominowany do nagrody MIXX Awards w kategorii „Branded kontent”. Pracowała m.in. dla takich marek jak: telewizja nowej generacji n, ŠKODA, Kopalnia Soli „Wieliczka”, Brita, Lech, Tyskie a także dla Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. Prowadziła szkolenia z zakresu PR, e-PR oraz social media, publikuje artykuły w prasie branżowej. Studiowała Marketing Medialny i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. (es)