Agencja MediaDem promuje badania profilaktyczne

dodano: 
18.07.2006
komentarzy: 
0

MediaDem po raz czwarty koordynuje działania PR związane z akcją bezpłatnych badań Commercial Union Vita-tour. W ramach akcji od 12 do 27 sierpnia kolejno w 6 miastach Polski będzie można bezpłatnie przeprowadzić w „ambulansie zdrowia” różnego rodzaju badania profilaktyczne. Celem przedsięwzięcia jest upowszechnienie profilaktyki, a także szerzenie wiedzy o metodach zapobiegania chorobom.
Do zdań agencji należą kontakty z mediami, wyszukanie patronów medialnych w regionach, nawiązanie współpracy z władzami miast oraz uruchomienie infolinii. Projekt jest organizowany po raz piąty przez magazyn o zdrowiu Vita. Jego sponsorem po raz trzeci jest grupa Commercial Union.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin