Agencje w kampaniach społecznych

dodano: 
01.06.2007
komentarzy: 
0

Na portalu Marketing przy Kawie pojawił się tekst Piotra Kaczmarskiego poświęcony współpracy agencji z organizacjami pozarządowymi. Autor zauważa, że pojawia się coraz więcej profesjonalnie przygotowanych i przeprowadzonych kampanii, choć ani agencje reklamowe, ani PR-owskie z reguły na tym nie zarabiają. Okazuje się, że agencje biorą udział w projektach non-profitowych z kilku powodów, m.in. takich jak: potrzeba dobrych uczynków czy możliwość udziału w ciekawym projekcie o pozytywnym wydźwięku.
Zwykle są to jednak agencje duże i silne, które mogą zaangażować pracowników i finanse w pomoc organizacjom przy tworzeniu czy prowadzeniu projektów. Jeśli współpracują z firmą – liczy się jej wizerunek jako partnera odpowiedzialnego społecznie, reputacja i profesjonalizm działania. Swoimi doświadczeniami o współpracy z organizacjami pozarządowymi opowiada m.in. Piotr Badowski z Euro RSCG Warsaw, Katarzyna Przewuska z Euro RSCG Sensors i Marek Żołędziowski z grupy Saatchi&Saatchi. (kk)

Źródło:

Marketing przy Kawie, Piotr Kaczmarski, Kreacja na medal, 24.05.07
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin