.

 

Ambasadorzy marek: Brad Pitt dla De’Longhi

dodano: 
07.09.2021
komentarzy: 
0

Brad Pitt we wrześniu 2021 roku został globalnym ambasadorem marki ekspresów do kawy De’Longhi. W ramach współpracy amerykański aktor bierze udział w kampanii „Something Perfetto”. Działania mają służyć promocji marki na poziomie globalnym, dlatego zdecydowano się na zaangażowanie Brada Pitta, aktora rozpoznawalnego na całym świecie. Firma nie udzieliła nam jednak szczegółowych informacji na temat zakresu działań realizowanych przez ambasadora.

W ramach kampanii przygotowano m.in. działania outdoorowe, a także spot reklamowy. Oficjalne działania były poprzedzone kampanią teaserową w mediach społecznościowych. Influencerki, m.in. Ciocia Liestyle – Agnieszka Wolszczyk, Oliwia Niklas, Ofelia Iga Krefft i Kasia Szymków, udostępniały swoje zdjęcia z hashtagiem – #SomethingPerfetto.

2 września 2021 roku rozpoczęła się właściwa kampania. Wtedy przedstawiono ambasadora marki i po raz pierwszy zaprezentowano spot reklamowy. W filmie odbiorcy mogą zobaczyć wycinek z dnia aktora, który jeździ motocyklem, kupuje ziarna kawy i przygotowuje napój w ekspresie. Jak czytamy w komunikacie prasowym: „Dla Brada Pitta, który został ambasadorem kampanii marki De’Longhi, to właśnie kawa przyrządzona we własnym domu jest tym #PerfettoMoment”. W produkcję spotu byli zaangażowani: reżyser Damien Chazell, operator Linus Sandgren, kompozytor Justin Hurwitz i fotograf Lachlan Bailey.

„Wierzymy, że Brad Pitt jest idealnym ambasadorem marki – jego styl i charakter świetnie oddają ducha De’Longhi, którego można określić jako śmiały i międzynarodowy, ale jednocześnie elegancki i wyszukany” – mówi Massimo Garavaglia, CEO De’Longhi.

Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiadają agencje Mediaplus, Labcon, SalesTube oraz GetLouder. Kampania z udziałem aktora ma potrwać do końca roku. (ap)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin