Ambasadorzy marek: Radosław Kawęcki dla kampanii Płuca Polski

dodano: 
21.10.2016
komentarzy: 
0

Polski pływak Radosław Kawęcki został ambasadorem kampanii Płuca Polski.

Głównym celem działań nowego ambasadora jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w obrębie chorób płuc, walki z nimi i zapobiegania im. Organizatorzy kampanii liczą na to, że zaangażowanie znanych osób, które nie mają problemów z płucami staną się autorytetami dla potencjalnie chorych osób i zmobilizują je do poddania się badaniu kontrolnemu, czyli spirometrii.

Kampania prowadzona jest w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

Działania skierowane są przede wszystkim do społeczeństwa, jak i środowiska medycznego oraz opinii publicznej. We wszystkie działania zaangażowali się eksperci medyczni, liderzy opinii oraz sportowcy, którzy zachęcają do wykonywania badań spirometrycznych. Więcej informacji znajduje się na stronie plucapolski.pl.

Za działania PR kampanii odpowiada agencja Proconent Communication. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin