.

 

Anna Marucha szefową PR-u w Grupie Eurozet

dodano: 
17.02.2022
komentarzy: 
0

Anna Marucha została Head of PR w Grupie Eurozet. Dołączyła do działu komunikacji i social mediów. Zajmie się m.in. planowaniem i realizacją strategii PR, komunikacją korporacyjną i działaniami CSR.

Przed dołączeniem do Grupy Eurozet, przez dwa lata, Anna Marucha realizowała kampanie mediowe i doradzała w zakresie public relations różnym firmom i organizacjom. W latach 2013–2019 pracowała z kolei w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełniła funkcje rzeczniczki prasowej i menedżerki komunikacji korporacyjnej, a od 2016 roku była odpowiedzialna za programming wideo w Grupie Onet-RASP. Ukończyła filologię polską oraz marketing na Uniwersytecie Gdańskim, podyplomowe studia z marketingu internetowego w SGH oraz London School of Public Relations.

Michał Aleksandrowicz w zespole PR objął funkcję rzecznika prasowego – od lipca 2021 roku był p.o. rzecznika. Będzie wspierać Maruchę w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Aleksandrowicz z Grupą Eurozet jest związany od 2013 roku, a od 2009 pracował dla niej z ramienia MSL. W branży PR pracuje od 1999 roku: karierę zaczął w agencji Ciszewski Public Relations (obecnie MSL). Doświadczenie zdobywał w agencjach Headlines, Advanced PR. Współprowadził też Kibo PR. Był także m.in. rzecznikiem prasowym sieci restauracji Pizza Hut i KFC oraz firmy Jutrzenka. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin