Antypromocja 2.0, czyli British Airways na Twitterze

dodano: 
05.09.2013
komentarzy: 
0

Jeden z użytkowników Twittera wykorzystał przeciwko British Airways narzędzie, z którego zwykle korzystają same firmy. Za tysiąc dolarów wykupił promocję tweeta odwodzącego ludzi od korzystania z usług przewoźnika. Powód? Linie nie mogły odnaleźć zagubionego bagażu jego rodziców.

„Nie latajcie British Airways. Mają straszliwą obsługę klienta” – promocja tego wpisu kosztowała Hasana Syeda sporą kwotę, ale w zamian dotarł on do 76 tys. użytkowników serwisu. Sposób wyrażenia niezadowolenia był na tyle nietypowy, że sprawą, poza BA, zainteresowały się liczne media.

Rodzice Syeda stracili swój bagaż, gdy lecieli 31 sierpnia z Chicago do Paryża. Przez dwa kolejne dni nie mogli uzyskać pomocy od BA. We wtorek, 3 września, Hasan Syed opublikował promowany post. Linie odpowiedziały po 7 godz. od momentu pojawienia się tego tweeta, za pośrednictwem swojego globalnego konta. BA przeprosiło za opóźnienie tłumacząc, że jest ono obsługiwane tylko między godz. 9 a 17 czasu londyńskiego.

simpliflying.com

Jak czytamy na stronie simpliflying.com, pewnym wytłumaczeniem dla linii BA może być fakt, że połączenie Chicago-Paryż nie było przez nie bezpośrednio obsługiwane. Jednak zauważalny jest brak reakcji firmy przez aż 7 godz. (ks)

Źródło:

simpliflying.com, Disgruntled Passenger 2.0: Buys a promoted tweet against British Airways for losing bags. Airline customer service has changed, Shashank Nigam, 03.09.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin