.

 

Apple po fali krytyki przeprasza za reklamę nowego iPada

dodano: 
10.05.2024
komentarzy: 
0

Apple postanowiło przeprosić za reklamę nowego iPada po tym, jak marka znalazła się w ogniu krytyki. Wideo zostało bowiem uznane za lekceważące przez przedstawicieli branży filmowej – informuje theverge.com. 

8 maja 2024 roku na kanale Apple na YouTubie pojawił się film „Crush!”, którego celem było zaprezentowanie wytrzymałości najnowszego produktu marki – iPada Pro z ekranem M4. Reklama pokazuje takie przedmioty jak fortepian, gramofon czy farby, które psują się pod naciskiem prasy hydraulicznej. Jedyną rzeczą, która nie uległa zniszczeniu, okazuje się wspomniany iPad – podaje źródło.

Źródło: youtube.com/Apple

Jak czytamy, film nie przypadł jednak do gustu niektórym przedstawicielom branży filmowej. Aktor Hugh Grant nazwał reklamę „zniszczeniem ludzkiego doświadczenia”. Natomiast reżyser Reed Morano zasugerował Timowi Cookowi, CEO Apple, aby „przeczytał »The Room«”, i nazwał wideo „psychotycznym”. 

„Kreatywność jest w naszym DNA w Apple i niezwykle ważne jest dla nas projektowanie produktów, które wzmacniają kreatywność na całym świecie. Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i ożywiają swoje pomysły za pomocą iPada. Nie udało nam się to w tym filmie i jest nam przykro" – powiedział Tom Myhren, wiceprezes Apple ds. marketingu, w oświadczeniu przekazanym Ad Age, na które powołuje się źródło. 

Theverge.com przekazuje, że Apple do momentu publikacji nie odpowiedziało na prośbę o komentarz. (ao)

Źródło:

theverge.com, Apple apologizes for iPad ‘Crush’ ad that ‘missed the mark’, Emma Roth, 9.05.2024/ Zdjęcie główne: youtube.com/Apple
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin