Arena Gliwice z agencją

dodano: 
11.07.2018
komentarzy: 
0

W kwietniu 2018 roku obiekt widowiskowo-sportowy Arena Gliwice rozpoczął współpracę z agencją MOMA.

Do jej zadań należą m.in. kontakty z mediami, obsługa komunikacyjna w kanałach oficjalnych i mediach społecznościowych. MOMA opracowała również strategię marketingową obiektu i plan komunikacji.

Projektem po stronie agencji zajmują się Patrycja Sopalska, Head of PR, i Marta Cała-Sturzbecher, Head of People Development, która pełni również funkcję rzecznika prasowego obiektu.

Do współpracy doszło w wyniku konkursu ofert, w którym MOMA wzięła udział wspólnie ze spółką Netizens, która odpowiadała m.in. za opracowanie identyfikacji wizualnej i wykonanie strony internetowej Areny Gliwice.

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Otwarcie Areny Gliwice odbyło się w maju 2018 roku, wcześniej obiekt nie prowadził działań komunikacyjnych. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin