.

 

Ewelina Pawłowska i Dominika Wnuczyńska awansowały w LoveBrands Group

dodano: 
04.03.2024
komentarzy: 
0

Agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group poinformowała o awansach w strukturach agencji. 1 marca 2024 roku Dominika Wnuczyńska objęła nowo utworzone stanowisko Head of Brand Strategy, a Ewelina Pawłowska została Head of LoveBrands Relations. Funkcję tę pełniła wcześniej Zuzanna Bieńko.

Wnuczyńska jako Head of Brand Strategy odpowiada za skoordynowane działania marketingowe oraz przygotowanie strategii brandowych i reklamowych. W LoveBrands Group pracuje od czterech lat. Wcześniej była Strategy Managerką w tej agencji.

Zdobywała doświadczenie zarówno w butikowych agencjach komunikacji strategicznej, jak i w środowisku korporacyjnym, m.in. w agencji Oglivy. Wcześniej pełniła funkcję Marketing Writerki w firmie Media&Marketing Polska. Wykonywała również obowiązki Branding Project Managerki w agencji Rio Creativo. Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS. Ukończyła dwa kierunki studiów: dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją kreowanie wizerunku osób i firm oraz psychologię ze specjalizacją biznes. 

Pawłowska jako Head of LoveBrands Relations w LoveBrands Group jest odpowiedzialna za działania PR-owe, strategiczne doradztwo komunikacyjne i reklamowe oraz kierowanie pracami zespołu dla klientów takich jak TRILUX czy Bank Pocztowy. Odpowiada również za prowadzenie biura prasowego agencji. 

Wcześniej przez rok pracowała jako Communications Consultant w LoveBrands Group. Była również Account Managerką w agencji Partner of Promotion, gdzie prowadziła działania marketingowe w ramach strategii 360 stopni. Pełniła również funkcję dyrektorki strategicznej w Big Studio. Jest absolwentką Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, gdzie ukończyła komunikację społeczną i PR. (an)

Zdjęcie główne: od lewej Ewelina Pawłowska i Dominika Wnuczyńska

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin