Badanie wizerunku Kielc

dodano: 
05.10.2005
komentarzy: 
0

„Kielce nie mają w Polsce dobrej opinii. Są zaniedbane i bez perspektyw” - donosi Słowo Ludu Kielce. Takie wyniki przyniosło badanie wizerunku miasta zrealizowane na potrzeby Referatu Promocji Miasta. Przeprowadzono je wśród mieszkańców Kielc i innych regionów Polski, a także przedsiębiorców i dziennikarzy, w celu opracowania strategii promocyjnej.
Kielczanie narzekają zwłaszcza na rynek pracy, życie kulturalne i infrastrukturę. „Minusy miasta to także: brak uniwersytetu, niemili urzędnicy i brak poczucia bezpieczeństwa”. Za główną atrakcję miasta uznaje się jego położenie i walory turystyczne. Wyniki badań zostały przekazane firmom, które staną do przetargu na opracowanie planu promocji.

Źródło:

Słowo Ludu Kielce, Tak nas widzą, and, 04.10.05, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin