Baltona - po 4 miesiącach nowa agencja. PR-owiec ten sam
Baltona, operator sklepów wolnocłowych w Polsce, podpisał kolejną umowę na obsługę public relations i inwestor relations. Firma jeszcze cztery miesiące temu podpisała podobny kontrakt z Partner of Promotion. Paweł Borządek, który od 1 lipca 2011 roku prowadzi Sirius PR był wcześniej dyrektorem w Partner of Promotion.
„Agencja wesprze firmę w bieżących działaniach public i investor relations, a także poprowadzi działania komunikacyjne związane z planowanym debiutem Spółki na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.” – czytamy w komunikacie Sirius PR. Umowę, która obejmuje bieżące doradztwo przy strategii komunikacji z mediami giełdowymi i finansowymi, strony zawarły na czas nieokreślony. Realizacją projektu zajmie się zespół Pawła Borządka.
W czerwcu debiutem Baltony na tzw. małym parkiecie – New Connect – zajmowała się agencja Partner of Promotion. Partner of Promotion informowało, że „głównym zadaniem agencji jest planowanie i realizacja działań z zakresu relacji inwestorskich związanych z debiutem Baltony na Giełdzie Papierów Wartościowych”. Za klienta odpowiadał wówczas Borządek. (es/bs)