Baltona - po 4 miesiącach nowa agencja. PR-owiec ten sam

dodano: 
06.10.2011
komentarzy: 
2

Baltona, operator sklepów wolnocłowych w Polsce, podpisał kolejną umowę na obsługę public relations i inwestor relations. Firma jeszcze cztery miesiące temu podpisała podobny kontrakt z Partner of Promotion. Paweł Borządek, który od 1 lipca 2011 roku prowadzi Sirius PR był wcześniej dyrektorem w Partner of Promotion.

„Agencja wesprze firmę w bieżących działaniach public i investor relations, a także poprowadzi działania komunikacyjne związane z planowanym debiutem Spółki na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.” – czytamy w komunikacie Sirius PR. Umowę, która obejmuje bieżące doradztwo przy strategii komunikacji z mediami giełdowymi i finansowymi, strony zawarły na czas nieokreślony. Realizacją projektu zajmie się zespół Pawła Borządka.

W czerwcu debiutem Baltony na tzw. małym parkiecie – New Connect – zajmowała się agencja Partner of Promotion. Partner of Promotion informowało, że „głównym zadaniem agencji jest planowanie i realizacja działań z zakresu relacji inwestorskich związanych z debiutem Baltony na Giełdzie Papierów Wartościowych”.  Za klienta odpowiadał wówczas Borządek. (es/bs)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
11.10.2011
14:11:20
Obserwator, ale inny
(11.10.2011 14:11:20)
obserwatorze - czy draństwem jest wypisywanie głupot w odniesieniu do historii, którą komentujesz? Tylko tak mogę to zrozumieć, i to przy najlepszych chęciach. Załodze Siriusa - gratuluję:-)
07.10.2011
15:57:25
obserwator
(07.10.2011 15:57:25)
draństwo, i tyle. żenada.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin