Barometr CSR. Czyli co polski konsument sądzi o odpowiedzialnym biznesie?

dodano: 
03.09.2013
komentarzy: 
1

W Polsce od kilku lat idea odpowiedzialnego biznesu zyskuje na znaczeniu, ale wciąż brak kompletnej analizy wpływu tych działań na rynek i zachowania klientów. Jak działania firm w obszarze CSR postrzegają polscy konsumenci? Czy rosną ich oczekiwania wobec społecznego zaangażowania firm? Na te i inne pytania odpowiedzieć ma konferencja organizowana przez SGS Polska.

Celem konferencji jest przybliżenie opinii różnych profili polskich konsumentów na temat odpowiedzialnego biznesu i komunikowania o prowadzonych w tym zakresie działaniach.

Podczas spotkania zostaną zaprezentowane kluczowe wyniki badań przeprowadzonych we współpracy z Domem Badawczym Maison oraz ich znaczenie dla działań podejmowanych przez firmy w aspekcie odpowiedzialnego biznesu. W drugiej części chcemy zachęcić do wspólnej dyskusji na temat wniosków płynących z obrazu polskiego konsumenta w aspekcie działań CSR.

Dla kogo? Konferencja skierowana jest do specjalistów, ekspertów i menedżerów zajmujących się w swojej codziennej pracy CSR-em. Do udziału zachęcamy także menedżerów zajmujących się PR-em i marketingiem. Na konferencji dowiesz się:

- Jak polscy konsumenci rozumieją pojęcie CSR i pojęcia pokrewne?

- Czego Polacy oczekują od firm w obszarze odpowiedzialności społecznej?

- Jaki wpływ działania CSR i ich komunikacja ma na zachowania konsumentów i co w działaniach firm wzbudza ich zaufanie?

Jak zgłosić swój udział? Konferencja ma charakter zamknięty. Udział w konferencji jest bezpłatny. Chęć udziału prosimy zgłaszać na adres: magdalena.pachulska@sgs.com, tel. 691 767 803 Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora.

Ramowy program konferencji:

10.00 - 10.10 Powitanie

10.10 – 11.10 Budowanie marki i angażowanie konsumentów w realizację strategii CSR – dobre praktyki światowe

Małgorzata Greszta, SGS Polska

11.10 – 11.45 Jak rozwiązywać problem społeczny, angażować konsumentów i budować biznes - case study programu Podziel się Posiłkiem

Przemek Pohrybieniuk, Danone

11.45 – 12.15 Przerwa kawowa

12.15 – 13.50 Prezentacja wyników badania BAROMETR CSR 2013

Małgorzata Greszta, SGS

Dominika Maison, Dom Badawczy Maison

Dyskusja panelowa i komentarze ekspertów:

Agata Gruszecka-Tieśluk, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Dominika Maison, Dom Badawczy Maison

Kamil Pluskwa-Dąbrowski, Federacja Konsumentów

13.50 – 14.00 Podsumowanie

 

Kiedy? 10 września 2013r., 10:00-14:00

Gdzie? Instytut Rozwoju Biznesu, Centrum Sienna, Warszawa, ul. Sienna 73, wejście: Budynek 3

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
10.09.2013
20:33:59
M
(10.09.2013 20:33:59)
podzielcie się wynikami badań z konferencji :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin