Bezpieczna jazda z MTV
MTV rozpoczyna kampanię społeczną „Bezpieczna jazda z MTV”, która ma propagować bezpieczny seks. Akcja potrwa do końca lata, a swoim zasięgiem obejmie antenę, stronę internetową MTV, a także działania bezpośrednie, skierowane do młodych ludzi. 20 lipca rozpocznie się emisja krótkich filmów, promujących używanie prezerwatyw.
Termin kampanii został wybrany celowo, ponieważ lato to okres sprzyjający wyjazdom, nawiązywaniu nowych kontaktów, wakacyjnym miłościom i pierwszym doświadczeniom seksualnym.
W kampanii wzięli udział muzycy i aktorzy: Karolina Borkowska, Aleksandra Kisio, Michał Koterski, Bartek Królik, Kuba Tolak i Agnieszka Włodarczyk, którzy wraz z prezenterami MTV wystąpili przed kamerą. W pięciu krótkich rozmowach poruszyli tematy wstydu, faktów i mitów na temat używania prezerwatyw oraz roli rodziców dorastającej młodzieży. Filmy nakręcą reżyserzy-dokumentaliści - Lech Molski oraz Krystian Metysek. Ponadto, MTV rozda 140 tysięcy prezerwatyw MTV, które na potrzeby kampanii wyprodukowała firma Unimil.