Blog sposobem na wizerunek

dodano: 
25.10.2005
komentarzy: 
2

„Fotel pięciogwiazdkowy” to tytuł nowej kampanii wizerunkowej PKP Intercity. Główny bohater kampanii - Pan Fotel***** - pojawia się we wszystkich dużych miastach Polski. Podróżuje, obserwuje i komentuje. Swoje spostrzeżenia i refleksje umieszcza w blogu, który można czytać i komentować pod adresem: (http://fotel.intercity.pl).
„Zależy nam na unowocześnieniu naszego wizerunku, na pokazaniu, że kolej potrafi się zmieniać. Chcemy złamać stereotyp kolei nieprzyjaznej pasażerom i niereformowalnej. Świeżość, młodość i niekonwencjonalność polskiego przewoźnika kolejowego pokazujemy z klasą, ale też z lekkim przymrużenim oka” – mówi Anna Rosiek, PR Manager PKP Intercity. Kampania będzie trwać od 20 października do połowy grudnia. Obejmie telewizję, prasę i materiały POS. Więcej informacji: www.intercity.com.pl.


komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.10.2005
22:45:17
Jaroslaw Janecki
(26.10.2005 22:45:17)
Zależy nam na unowocześnieniu naszego wizerunku, na pokazaniu, że kolej potrafi się zmieniać. Chcemy złamać stereotyp kolei nieprzyjaznej pasażerom i niereformowalnej. Świeżość, młodość i niekonwencjonalność polskiego przewoźnika kolejowego pokazujemy z klasą, ale też z lekkim przymrużenim oka” Ludzie, najpierw umyjcie wagony, zredukujcie w wagonach II klasy ilosc miejsc dla podroznych z 6 do 8- wozicie ludzi, a nie trzode chlewna, naprawcie klimatyzacje lub chociaz wentylacje przedzialow, dopiero pozniej robcie kapanie o nowczesnosci i przyjacielskiej postawie pracownikow PKP. Nie mozna reklamowac czegos, co nie istnieje- inaczej to oszustwo.
26.10.2005
11:34:51
Zagłoba
(26.10.2005 11:34:51)
W końcu coś innego, różnego niż tzw. trumienka PKP. Życzę powodzenia!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin