Blogi: najgorsze rady specjalistów

dodano: 
08.08.2012
komentarzy: 
0

Krótkie wpisy na blogu oraz sztywny harmonogram – radzą specjaliści od mediów społecznościowych. Jednak nie ma nic gorszego dla debiutującego blogera niż słuchanie rad eksperta, który powtarza wskazówki innych ekspertów – czytamy w healthcarecommunication.com.

Posty nie dłuższe niż 300 znaków – przestrzegają specjaliści. Jednak sztywne ramy nie zawsze się sprawdzają – gdy blog jest ciekawie prowadzony czytelnicy nie będą zwracać uwagi na długość wpisu. Także trzymanie się sztywnego harmonogramu umieszczania nowych wiadomości nie przynosi wymiernych korzyści.

„Bądź nieprzeciętnym blogerem” -  przepisem na sukces jest bycie sobą, bo udawanie kogoś innego działa tylko przez jakiś czas. Warto także stawiać na obrazki, które przyciągają czytelników i uzupełniają treść. Za to umieszczanie reklam należy dobrze przemyśleć, bo dopiero gdy zgromadzi się wielu odbiorców to jest to opłacalna inwestycja. W innym przypadku może tylko zniechęcić odwiedzających blog. Także polecanie innych stron może mieć odwrotne skutki od zamierzonego. Wpierw trzeba mieć pewność, że polecana treść jest wysokiej jakości. Nie trzeba się także obawiać, że portale społecznościowe zastąpią blogi – w końcu to różne formy komunikacji z czytelnikiem. Ponadto mądry bloger powinien brać pod uwagę i obserwować wszelkie „drogi”, przez które czytelnik może dotrzeć do bloga, a nie tylko skupiać się na subskrybentach. (kg)

Źródło:

healthcarecommunication.com, 12 horrible pieces of blogging advice, Brad Shorr, 6.08.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin