On Board PR po odejściu Kubicz
Zadania dotychczasowego działu strategii przekazano poszczególnym zespołom, które opracowywane przez siebie rozwiązania będą opierać o ekspertyzę sektorową.
Za rozwój nowych praktyk w obszarze promocji regionów odpowiedzialny jest Tomasz Lis, a za komunikację B2B - Beata Napiórkowska-Milewicz. Szefem praktyki komunikacji społecznej i crisis management została Anna Sarnacka (odpowiedzialna za sektory: farmacja, ochrona zdrowia, wyroby medyczne, żywność funkcjonalna). Za praktyki IPO, financial communications odpowiada Katarzyna Szczypek (zarządzająca sektorami: bankowość, finanse, ubezpieczenia, transport, logistyka, budownictwo, IT, telekomunikacja), natomiast za rozwój praktyki employer branding - Katarzyna Rek (manager działu financial & investor relations). Public affairs, community relations to dziedziny, które nadzoruje Edyta Kwapich-Lenik, a szefem praktyki e-PR oraz szkoleń medialnych została Dorota Ciszek. W związku ze zmianami firma zrezygnowała ze stanowiska head of strategy & development. Do tej pory pełniła je Iwona Kubicz, która obecnie prowadzi własną agencję Procontent Communication.
„Agencja stawia na intensywny rozwój nowych specjalizacji z podziałem na sektory oraz praktyki. Wprowadzony podział umożliwia lepszą organizację pracy oraz gwarantuje klientom obsługę konsultantów, znających specyfikę danej praktyki.” – tłumaczy Norbert Ofmański, prezes zarządu On Board PR. Jak przyznaje nowy model strategii jest przede wszystkim efektem zapoczątkowanych w 2010 roku zmian organizacyjnych wynikających z wprowadzenia adekwatnej matrycy ról w On Board PR. (es)