.

 

On Board PR po odejściu Kubicz

dodano: 
23.11.2011
komentarzy: 
3
On Board PR wdrożyło nowy system planowania strategicznego dla klientów oraz uruchomiło nowe praktyki w obszarze: promocja regionów i komunikacja B2B. Firma zrezygnowała też ze stanowiska head of strategy & development, które do tej pory pełniła Iwona Kubicz.

Zadania dotychczasowego działu strategii przekazano poszczególnym zespołom, które opracowywane przez siebie rozwiązania będą opierać o ekspertyzę sektorową.

Za rozwój nowych praktyk w obszarze promocji regionów odpowiedzialny jest Tomasz Lis, a za komunikację B2B - Beata Napiórkowska-Milewicz. Szefem praktyki komunikacji społecznej i crisis management została Anna Sarnacka (odpowiedzialna za sektory: farmacja, ochrona zdrowia, wyroby medyczne, żywność funkcjonalna). Za praktyki IPO, financial communications odpowiada Katarzyna Szczypek (zarządzająca sektorami: bankowość, finanse, ubezpieczenia, transport, logistyka, budownictwo, IT, telekomunikacja), natomiast za rozwój praktyki employer branding - Katarzyna Rek  (manager działu financial & investor relations). Public affairs, community relations to dziedziny, które nadzoruje Edyta Kwapich-Lenik, a szefem praktyki e-PR oraz szkoleń medialnych została Dorota Ciszek. W związku ze zmianami firma zrezygnowała ze stanowiska head of strategy & development. Do tej pory pełniła je Iwona Kubicz, która obecnie prowadzi własną agencję Procontent Communication.

„Agencja stawia na intensywny rozwój nowych specjalizacji z podziałem na sektory oraz praktyki. Wprowadzony podział umożliwia lepszą organizację pracy oraz gwarantuje klientom obsługę konsultantów, znających specyfikę danej praktyki.” – tłumaczy Norbert Ofmański, prezes zarządu On Board PR. Jak przyznaje nowy model strategii jest przede wszystkim efektem zapoczątkowanych w 2010 roku zmian organizacyjnych wynikających z wprowadzenia adekwatnej matrycy ról w On Board PR. (es)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
25.11.2011
12:04:18
tomek
(25.11.2011 12:04:18)
Z tym filarem to chyba przegięcie... P. Iwona była ważną postacią w tej firmie, (jak każdy dyrektor!!!) ale bez przesady, "na pokładzie" dadzą sobie spokojnie radę. Nie widzę w tym odejściu nic spektakularnego. Po kilkunastu latach pracy w jakiejś firmie to dobry krok p. Iwono. Powodzenia obu stronom.
23.11.2011
15:07:18
A
(23.11.2011 15:07:18)
Iwona była filarem Onboardu, zatem ten komunikat należy przyjąć raczej jako obronę przed ewentualnymi pytaniami "co teraz będzie" niż nową propozycję
23.11.2011
12:23:00
kr
(23.11.2011 12:23:00)
Jakoś trudno sobie wyobrazić tę firmę bez P. Iwony Kubicz. Oby nie był to początek "schodzenia na dno"... Dziwi też przypisanie konkretnych praktyk do osób bez dużego doświadczenia w danym obszarze.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin