BrainJuice z nowym dyrektorem ds. mediów społecznościowych

dodano: 
19.06.2013
komentarzy: 
0

Do zespołu agencji BrainJuice Group dołączył nowy social media director. Łukasz Pawłowski będzie kierował działem Future PR.

Pawłowski, poza budowaniem strategii w mediach społecznościowych dla klientów grupy, będzie odpowiedzialny za pracę content managerów oraz projekty typu new business.

W przeszłości pracował jako konsultant w spółce Adama Łaszyna MeritumLab, gdzie prowadził szkolenia medialne dla osób publicznych oraz odpowiadał za komunikację Klubu Parlamentarnego w Sejmie. Współpracował z agencją interaktywną Think Kong, gdzie odpowiadał za projekty internetowe realizowane dla NSZZ Solidarność. Studiował Prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, gdzie założył Unię Debat Oksfordzkich. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin