Brief: 25 polskich firm, które budują markę Polska
Brief stworzył listę 25 polskich firm, które - zdaniem magazynu - mają największy potencjał do budowania marki Polska.
W zestawieniu znalazła się marka 4F - oficjalny partner Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Jest również sponsorem sportowców, choćby Kamila Stocha. Autorzy tekstu wyróżnili także markę ATLAS, która jak w 2013 roku po raz ósmy otrzymała statuetkę Superbrand i Superbrand Created in Poland.
Z kolei firma Dr Irena Eris, która działa na polskim rynku od ok. 30 lat, znana jest w prawie trzydziestu krajach krajach na całym świecie – czytamy w uzasadnieniu.
Na liście pojawił się także polski przewoźnik PLL LOT - uznawany za „najlepszą linię lotniczą w Europie Środkowej i Wschodniej" według czytelników magazynu British Business Traveller.
Pozostałe firmy, które wymienia Brief to: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, CD Projekt, Fakro, DICE+, Hortex, KGHM Polska Miedź, Inglot Cosmetics, Lotto, Lotos, Oknoplast, PESA Bydgoszcz, PKO Bank Polski, Platige Image, Reserved, PZU, Solaris Bus7Coach, Wyborowa, Verva, X-TRADE BROKERS, Żubrówka, Asseco Poland.
PRoto.pl było patronem medialnym rankingu. (mw)