Brief: 25 polskich firm, które budują markę Polska

dodano: 
24.07.2014
komentarzy: 
0

Brief stworzył  listę 25 polskich firm, które - zdaniem magazynu - mają największy potencjał do budowania marki Polska.

W zestawieniu znalazła się marka 4F - oficjalny part­ner Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Jest również sponsorem sportowców, choćby Kamila Stocha.  Autorzy tekstu wyróżnili także markę ATLAS, która jak w 2013 roku po raz ósmy otrzymała statuet­kę Superbrand  i Superbrand Created in Poland.

Z kolei firma Dr Irena Eris, która  działa na polskim rynku od ok. 30 lat, znana jest w prawie trzydziestu krajach kra­jach na całym świecie – czytamy w uzasadnieniu.

Na liście pojawił się także polski przewoźnik PLL LOT - uznawany za „najlepszą linię lotniczą w Europie Środkowej i Wschodniej" według czy­telników magazynu British Business Traveller.

Pozostałe firmy, które wymienia Brief to: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, CD Projekt, Fakro, DICE+, Hortex, KGHM Polska Miedź, Inglot Cosmetics, Lotto, Lotos, Oknoplast, PESA Bydgoszcz, PKO Bank Polski, Platige Image, Reserved, PZU, Solaris Bus7Coach, Wyborowa,  Verva, X-TRADE BROKERS, Żubrówka, Asseco Poland.
PRoto.pl było patronem medialnym rankingu. (mw)

Źródło:

Brief, 25.lecie marki dla Polski, Paulina Kostko, 01.07.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin