Brief wybrał swoich "Ludzi roku", w tym Człowieka PR-u

dodano: 
23.09.2010
komentarzy: 
0

Podczas gali urodzinowej magazynu Brief, redakcja uhonorowała tytułami „Ludzi roku” osoby, które przez ostatnie 12 miesięcy szczególnie, zdaniem redakcji,  zasłużyły się dla branży, gospodarki, regionu i kraju. Za „Człowieka PR-u Briefu 2010” uznano Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora departamentu PR w TP S.A., nominowanego „za odważne wykorzystanie nowych narzędzi komunikacyjnych poprzez uruchomienie platformy blogowej, obejmującej trzy obszary: korporacyjny, technologiczny i sportowy, która stanowi istotny element strategii komunikacyjnej, tak z mediami, jak i klientami”. „Managerem Marketingu Miejsc Brief for Poland” został Jacek Karnowski, prezydent Sopotu, za działalność w ramach partnerstwa publiczno prywatnego, które daje nadzieję na realizację w przyszłości efektywnych i spektakularnych inwestycji nawet bez dodatkowych środków z Unii Europejskiej.

Oprócz tego przyznano wyróżnienia dla „Człowieka Briefu 2010”, którym została dr Irena Eris, „Gwiazdy Reklamy Briefu 2010” -  Marka Kondrata, a  także  dla najlepszego projektu komunikacji marketingowej”, jakim ogłoszono Kontakt24. „Ludźmi marketingu i sprzedaży Briefu 2010” zostali ex aequo Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. marketingu w Grupie PZU. oraz Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej PKN ORLEN.

Za „Człowieka Mediów Briefu 2010” redakcja uznała Ewę Wanat, redaktor naczelną Radia Tok FM. „Człowiekiem Reklamy Briefu 2010” została Magda Czaja, general director agencji reklamowej San Markos, nominowana za spektakularną kampanię w nowych mediach promującą trudny temat powstania warszawskiego. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin