To był rok! Polskie tygodniki opinii w roku 2012

dodano: 
26.03.2013
komentarzy: 
0

Nowi naczelni, nowe załogi, nowe pomysły na sukces – czy trafione? Instytut Monitorowania Mediów poszukał odpowiedzi na te pytania w opiniach internautów, rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, a także w wynikach sprzedażowych gazet opublikowanych przez ZKDP.

2012 – taki rok na rynku tygodników opinii już się chyba nie powtórzy. Tomasz Lis rozpoczął go we Wprost, zakończył w Newsweeku. Przekrojem przez 10 miesięcy dowodził Roman Kurkiewicz, po czym przekazał stery w ręce Marcina Prokopa i Zuzanny Ziomeckiej. Uważam Rze ze stycznia 2012 roku to zupełnie inna gazeta z inną załogą niż kilka miesięcy później. Trudno nie wspomnieć o tygodniku W sieci, który jeszcze zanim się pojawił, już zdążył wstrząsnąć prawą stroną rynku.

Najczęściej dyskutowanym w internecie tygodnikiem opinii w 2012 roku był Newsweek, jedynie chwilami doganiany – a w grudniu prześcignięty - przez Gazetę Polską. Szczyt internetowej popularności Newsweeka przypadł na lipiec 2012 roku, gdy ukazał się numer zawierający komentarze do sprawy Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego, którzy w dyskusyjny sposób rozmawiali na antenie Radia Eska o Ukrainkach. Szczególnie medialny okazał się prześmiewczy komentarz Marcina Mellera opublikowany w Newsweeku.

Cały raport

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin